خبرگزاری کار ایران

مشاور عالی وزیر ورزش در گفت‌وگو با ایلنا:

فعلا نمی‌توانیم به استقلال شوک منفی بدهیم/می‌دانم که وزارت به دنبال جایگزین مناسب برای افشارزاده است

asdasd
کد خبر : ۳۲۸۲۱۹

مشاور عالی وزیر ورزش گفت: عملکرد مدیران فعلی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا اینجا خوب بوده است.

دکتر عبدالحمید احمدی، مشاور عالی وزیر ورزش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به معضلات فعلی باشگاه استقلال به دلیل بازنشسته بودن و همچنین دو شغله بودن بهرام افشارزاده گفت: من در این مورد صحبت نکنم بهتر است، آقای سجادی و هیئت مدیره باشگاه باید راجع به این موضوع صحبت کنند، من در جریان امور باشگاه نیستم و درست هم نیست که به این مسایل ورود کنم.

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هر کدام درگیر مشکلات مدیریتی مخصوص به خود هستند که موجب شده است به نوعی فعالیت مدیران فعلی این تیم ها غیرقانونی تلقی شود. دکتر احمدی در این باره اینگونه واکنش نشان داد: در حال حاضر باشگاه پرسپولیس در مورد بحث مدیریتی مشکلی ندارد، اما راجع به قضیه آقای افشارزاده در جریان هستم که وزارت در شرف تصمیم گیری است و به دنبال فردی می‌گردند که بتواند بازدهی مناسبی در این باشگاه بزرگ و مردمی داشته باشد، زیرا نمی شود در شرایطی که باشگاه استقلال به ثبات خوبی رسیده است و در آرامش به سر می برد، با تغییر مدیر یک شوک منفی به این تیم وارد کنیم و هر تصمیمی که قرار است عملی شود باید با بررسی  های لازم و سنجیدن همه جوانب کار باشد.

وی ادامه داد: بالاخره جابجا شدن افراد در سطح یک باشگاه بزرگی مانند استقلال باید طبق شرایط خاصی صورت بگیرد، چون نفر جدید تا بیاید با شرایط و اوضاع باشگاه هماهنگ شود نیاز به زمان دارد و این می تواند به این باشگاه آسیب برساند آن هم در شرایطی که فعلا این تیم به سمت و سوی خوبی می رود و در صدر جدول هم قرار دارد. من می دانم که وضعیت افشارزاده یکی از دغدغه های وزارت است، تصمیم گیری در این مورد هم باید از طریق هیئت مدیره باشگاه و وزارت انجام شود که قطعاً دوستان بعد از جمع بندی همه شرایط، تصمیم خوبی را هم خواهند گرفت.

مشاور عالی وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که چرا وزارت ورزش از همان ابتدا که قصد انتخاب مدیر برای باشگاه استقلال را داشت، روی بحث دوشغله و بازنشسته بودن وی حساسیت به خرج نداده است، اظهار داشت: مطمئن هستم که از اول به این مسئله فکر شده است، وزارت برای انتخاب مدیران این دو باشگاه دنبال افرادی با کارنامه و سابقه خوب مدیریتی بود تا بتوانند اوضاع این دو باشگاه را سر و سامان بدهند. این دو تیم از گذشته و سال های قبل دچار مشکلات فراوانی بودند. مخصوصاً در دو سال گذشته این دو تیم با مشکلات زیادی روبرو بودند که البته هنوز هم بخشی از این مشکلات باقی است. مشکلاتی که به علت عملکرد ضعیف و غیر اصولی مدیران قبلی بود و از آنها به ارث رسیده بود. به همین علت نیاز بود تا افرادی باتجربه که توانایی و حوصله رسیدگی به مشکلات را دارند در راس کار قرار بگیرند تا بتوانند کارها را پیش ببرند. به همین دلیل بود که وزارت ورزش تصمیم گرفت آقایان افشارزاده و طاهری را به عنوان مدیران این دو تیم انتخاب کند که به نظر تا الان اقدامات خوبی را هم انجام داده اند و توانسته اند شرایط خوبی را در دو تیم برقرار کنند.

وی ادامه داد: در مورد دو شغله بودن آقای افشارزاده هم من نمی توانم صحبت کنم، ولی می دانم که وزارت به فکر اتخاذ یک تصمیم مناسب در این رابطه است.

مشاور عالی وزیر ورزش در پایان گفت: امیدوارم که کارها به نحو احسن و با گرفتن تصمیمات صحیح انجام شود تا هم باشگاه دچار ضرر نشود و هم اینکه فرد مناسبی برای این کار انتخاب شود. وزارت روی امور این دو باشگاه حساس است و خیلی برای وزارت مهم است که این دو تیم دارای شرایط خوبی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز