خبرگزاری کار ایران

تیم امید مظلوم واقع شد؛

طباطبایی: مشکلات را مدیریت کردیم و قهرمان شدیم/خاکپور تحت فشار بود

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۷۱۱

مربی تیم ملی امید ایران گفت: با مشکلات زیاد و در بدترین شرایط ممکن در مسابقات غرب آسیا نتیجه گرفتیم و قهرمان شدیم.

هادی طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بازی های غرب آسیا رقابت های خوب و باکیفیتی بود و بچه های ما نسبت به مسائل و مشکلاتی که با آنها روبرو بودیم، خیلی خوب عمل کردند.

وی افزود: ما در گروه سختی قرار داشتیم و احساس می کردیم بازی ها به گونه ای چینش شده که ما صعود نکنیم. ما و عربستان را در یک گروه قرار داده بودند و بازی های ما را در اوج گرما برگزار می کردند و همین مسائل کار ما را سخت تر می کرد اما با تدبیری که داشتیم مشکلات را مدیریت کردیم تا بهترین بهره را ببریم و خدا را شکر این اتفاق افتاد و قهرمان شدیم.

مربی دروازه بان های تیم امید ادامه داد: هر چه از شروع مسابقات گذشت شرایط را برای تیم امید ایران سخت تر کردند و ما با مشکلات زیاد قهرمان شدیم. در این مسابقات نسبت به تیم ما ناعدالتی وجود داشت اما بچه های ما خیلی باانگیزه بودند و خوب عمل کردند و در نهایت قهرمان شدیم.

طباطبایی در پایان و در مورد استعفای محمد خاکپور از هدایت تیم ملی امید ایران گفت: در فرودگاه این اتفاق افتاد و و اجازه بدهید در جریان مسائل قرار بگیریم و بتوانیم بهتر و راحت تر در مورد این اتفاق صحبت کنیم. باید مسائل را بررسی کنیم تا بتوانیم با دید بهتری در مورد این استعفا صحبت کنیم. کار ما خیلی سخت بود و تیم امید ایران در مسابقات غرب آسیا مظلوم واقع شد و مشکلات هم زیاد بود و در چنین شرایطی خاکپور که به شدت تحت فشار بود، استعفا داد. اگر قرار است به المپیک برویم همه دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا به این مهم دست پیدا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز