خبرگزاری کار ایران

در گلزنی مشکل داریم؛

طباطبایی: این بار عربستان را پرگل شکست می‌دهیم/استراتژی ایران عرب ها را غافلگیر کرد

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۸۰۷

مربی دروازه بان‌های تیم فوتبال امید گفت: در صورت رویارویی مجدد با تیم عربستان، آنان را با نتیجه ای پرگل شکست خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، هادی طباطبایی با اشاره به تساوی 2 - 2 تیم امید ایران مقابل عربستان در مسابقات غرب آسیا، خاطرنشان کرد: تیم ما عملکرد فوق العاده‌ای داشت. خیلی زود به دو گل دست یافت و با وجود این که در طول دیدار، توپ و میدان در اختیار ما بود به نتیجه ای که شایسته آن بودیم، دست نیافتیم.

وی ادامه داد: چنانچه از فرصت های گلزنی خود بهره لازم را می بردیم، نتیجه عجیبی در فوتبال آسیا رقم می‌خورد و عربستان یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ فوتبال را تجربه می کرد.متاسفانه فوتبال روی خوش خودش را به ما نشان نداد و به رغم برتری کامل به لحاظ فوتبالی، در نتیجه گیری موفق نبودیم.

مربی تیم فوتبال امید افزود: بازیکنان در اکثر دقایق خواسته های کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کردند ولی باید در گلزنی دقت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: بازیکنان ایران به این خودباوری رسیده‌اند که مقابل تیم های مطرحی چون عربستان نیز می توانند یک سروگردن بالاتر از حریف باشد.

طباطبایی در مورد برنامه و تاکتیک متفاوت تیم ایران در دو بازی مقابل عربستان و بحرین گفت: برنامه ریزی کادر فنی طوری بود که بتوانیم از تمامی توان و پتانسیل استفاده کنیم و در دیدار با عربستان، استراتژی متفاوتی نسبت به دیدار با بحرین داشتیم که کاملا عربستانی ها را غافلگیر کرد.

وی در مورد ادامه بازی های غرب آسیا و احتمال رویارویی مجدد با عربستان گفت: منتظر مشخص شدن نتایج روز پایانی مسابقات هستیم اما به احتمال زیاد 6 روز دیگر در مرحله نیمه نهایی باید به میدان برویم.

مربی تیم امید در گذشت هادی نوروزی کاپیتان تیم پرسپولیس را تسلیت گفت و افزود: درگذشت او غم بزرگی بود و متاسفانه درگیری در مسابقات غرب آسیا اجازه حضور در مراسم و همدردی به خانواده او را نداد، اما قطعا بعد از مسابقات جام قهرمانی را به خانواده هادی نوروزی تقدیم می کنیم و بر سر مزارش حاضر می شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز