خبرگزاری کار ایران

بازی با ژاپن فرصت تجربه‌اندوزی است؛

واکنش تند پیروانی به منتقدان کارلوس کی‌روش/ انتقاد از ارسال پالس‌منفی به تیم‌ملی

asdasd
کد خبر : ۳۱۲۵۰۸

مدیر تیم ملی فوتبال می‌گوید خیلی خوب است که بعد از مدت‌ها یک تیم بزرگ به ایران می‌آید.

به گزارش ایلنا به نقل از فدراسیون‌فوتبال، افشین پیروانی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال درباره شرایط این تیم در آستانه دیدار دوستانه با ژاپن گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. بازی سختی برابر عمان داشتیم که یک امتیاز آن خیلی‌ها را راضی نکرد اما باید بپذیریم که در فوتبال برخی تیم‌ها پیشرفت می‌کنند. اکنون هم بازی مهمی با ژاپن داریم و نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم.

وی ادامه داد: همه می‌دانند بازی با ژاپن بسیار خوب و مهم است چون این تیم بازیکنان بزرگی دارد که در لیگ‌های معتبر اروپایی بازی می‌کنند. می‌خواهیم از این بازی بهترین دستاوردها را داشته باشیم که همانا بالا بردن تجربه بازیکنان جوان‌مان است. امیدوارم دو تیم خوب بازی کنند تا نشان دهند که تیم‌های اول و دوم آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

پیروانی در پاسخ به این سوال که آیا فضای ایجاد شده در اردوی تیم ملی پس از بیانیه‌ها و صحبت‌های مربوط به کمیته‌اخلاق و پرونده کی‌روش و آل‌اشپورت ممکن است در کیفیت کار بازیکنان تاثیر منفی بگذارد، اظهار کرد: هرچه آرامش تیم بیشتر باشد، نتیجه بهتری به دست می‌آید. نباید هر کسی به خود اجازه دهد که اظهار نظرهای شخصی داشته باشد.

وی ادامه داد: مسلماً هر وقت آرامش در یک تیم باشد آن تیم خیلی راحت‌تر کار خود را پیش می‌برد. اگر قرار باشد که هر کسی به خود اجازه دهد که درباره تیم ملی اظهارنظر کند، نه تنها هیچ سودی تیم ملی ندارد، بلکه به این تیم ضربه هم می‌زند. تیم ملی متعلق به یک مملکت است و همه از برد آن خوشحال و از بردش ناراحت می‌شوند.

مدیر تیم ملی فوتبال ادامه داد: بعضی‌ها با نظرات شخصی خود پالس‌منفی به تیم می‌دهند. تیم ملی احتیاج به حمایت و تعامل دارد و باید دست به دست هم دهیم تا این تیم به جام جهانی برود. با یک مساوی یا باخت علیه تیم جبهه نگیرید؛ چرا که بازی‌های زیادی در پیش داریم. اگر به جام جهانی برویم شادابی و نشاط به جامعه تزریق می‌شود. روز سه‌شنبه یک بازی بسیار خوب مقابل یکی از بهترین‌ تیم‌های آسیا داریم و نیاز داریم که هواداران در ورزشگاه باشند.

وی در ادامه بیان افزود: کسب نتیجه در این بازی برای ما مهم نیست و فقط می‌خواهیم هواداران زیادی به استادیوم بیایند و از همین جا از آنها دعوت می‌کنم که حضور پرشوری در ورزشگاه داشته باشند. مطمئنا هر کاری می‌کنیم که بازی باکیفیتی را ارائه دهیم و به مسائل دیگر فکر نمی‌کنیم.

پیروانی در پایان در مورد اینکه آیا قرار است در دقیقه 24 به احترام هادی نوروزی بازی متوقف شود گفت: ما هر کاری را می‌کنیم تا یاد و خاطره نوروزی زنده بماند؛ اما این را باید در نظر داشته باشیم که وقتی افراد زنده هستند به آن‌ها احترام بگذاریم. در جلسه‌ امروز قرار شد دیدار صبا و پرسپولیس رایگان باشد که من پیشنهاد دادم درآمد حاصله آن به خانواده نوروزی برسد که این موضوع نیز مورد تائید قرار گرفت کسانی که زنده هستند بیشتر به احترام نیاز دارند البته ما هم امیدواریم که در دقیقه 24 این اتفاق رخ بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز