خبرگزاری کار ایران

حسینی بدهی باشگاه‌ها را پرداخت کرد؛

پیروانی: مشکل خروجی بازیکنان زیبنده فوتبال ما نیست/ می‌خواهیم جام‌جهانی را با برد آغاز کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۸۲۴۹۳

مدیرتیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه ملی‌پوشان برای آغاز رقابت های مقدماتی جام جهانی در اوج آمادگی و انگیزه هستند، گفت: امیدوارم مشکل خروجی برخی از بازیکنان هم حل شود چون این مسئله زیبنده فوتبال ما نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین پیروانی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، ضمن بیان این مطلب درباره آخرین وضعیت خروجی سیدجلال‌حسینی‌خاطر نشان‌‌کرد:متاسفانه سیدجلال با این همه سابقه ملی که دارد با مشکل خروجی مواجه شده و با وجود اینکه در ۱۰ روز اخیر هر روز به وی اجازه دادیم که از اردو خارج شود و مشکل خود را حل کند اما این اتفاق رخ نداده است.

وی در ادامه افزود: این مالیات مربوط به باشگاه‌هایی است که حسینی برای آنها بازی کرده که روز گذشته بخشی از آنها را خودش پرداخت کرد اما او همچنان ممنوع الخروج است و تیم ملی را در سفر به تاشکند همراهی نمی‌کند.

مدیر تیم ملی فوتبال درباره دیگر بازیکنان تیم کشورمان عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان در سلامت کامل به سر می‌برند و کاملا هم با انگیزه هستند. صبح امروز هم مهر خروج سردار آزمون خورده شده و او نیز با تیم ملی به تاشکند سفر می‌کند. تنها بیک زاده سرما خورده بود که مشکلی نیست و دیگر بازیکنان هم شرایط خوبی دارند.

وی ادامه داد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد راس ساعت یازده امروز سه‌شنبه از طریق فرودگاه مهرآباد با یک پرواز چارتر راهی تاشکند می‌شویم و روز پنجشنبه با تیم ملی ازبکستان دیدار دوستانه‌ای را برگزار خواهیم کرد.

پیروانی همچنین گفت: دو روز بعد برای برگزاری نخستین دیدتار مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه مقابل ترکمنستان عازم عشق  آباد خواهیم شد که تنها مشکل ما در این سفر دوری ۶۰۰ کیلومتری شهر محل برگزاری بازی است. امیدوارم تیم ملی راه سخت خود برای رسیدن به جام جهانی را با پیروزی در زمین ترکمنستان آغاز کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز