خبرگزاری کار ایران

بودن یا نبودن، مسئله این است؛

کار کاراته ایران با سمندر به کجا می‌کشد؟/ افراط و تفریط‌هایی که کاراته را به حاشیه کشاند

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۸۱۳

شایعات پیرامون تغییر رئیس فدراسیون کاراته این روزها باز هم این رشته را با چالشی جدید مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اگر بخواهیم به حواشی این روزهای کاراته اشاره کنیم باید بگوییم که وضعیت کاراته آن‌ قدر تاریک است که رنگ ها در آن با هم اختلافی ندارند.

در این میان تغییرات پیاپی مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم های ملی باعث شده تا انتقاد از این فدراسیون به عادتی کهنه برای برخی منتقدین تبدیل شود.

آخرین شایعه این روزهای کاراته نیز بحث برکناری علیرضا سمندر از ریاست این فدراسیون پر دردسر است.

جایی که رئیس فدراسیون از عدم استعفایش خبر می دهد اما شواهد حکایت از اتفاق دیگری دارد.

شرایط پر نوسان این رشته پر افتخار سبب شده تا دیگر هیچکس دلش برای حضور بلند مدت در تیم این فدراسیون قرص نباشد.از دبیر فدراسیون گرفته تا سرمربیان تیم های ملی!

این اوضاع آشفته و پریشان زمانی بیش از پیش نمایان شد که رئیس فدراسیون کاراته در اقدامی جنجالی در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز رقابت های قهرمانی آسیا، دبیرفدراسیون را از کار برکنار کرد.

رئیس فدراسیونی که به افراط و تفریط اعتقاد خاصی دارد با ترفندی عجیب و قریب یکی از مهره های پرتجربه فدراسیون(محسن آشوری) را کنار گذاشت تا با دست خودش آتش حواشی را شعله ورتر کند.

شاید بهتر باشد علیرضا سمندر که این روزها جایگاه مستحکمی در این فدراسیون ندارد قبول کند که برخی اطرافیان او از آنچه که از نزدیک می‌بیند به او دورتر هستند و باید در انتخاب مشاوران خود دقت بیشتری به خرج دهد.

به نظر می رسد اوضاع نابسامان کاراته باعث شده تا موفقیت‌های چشمگیر سال‌های گذشته این رشته پرطرفدار به خاطرات تبدیل شود تا شاید خیلی‌ها تازه ارزش آن دستاوردهای بزرگ را متوجه شوند.

بهتر است برخی دوستان انتقادها را به قصد متوجه شدن گوش دهند تا در آینده کاری خود شرایط بهتری پیدا کنند چون اگر نگاه به انتقاد به چشم دشمنی باشد هیچ گره‌ای از مشکلات کاراته باز نخواهد شد.

با همه این‌ها باید باور کنیم که موفقیت با یکدندگی و تک روی به دست نمی‌آید و برای رسیدن به موفقیت باید از زبان نقد و تمجید هم زمان بهره برد.

بهتر است وزارت ورزش و جوانان موضع خود را در قبال رئیس فدراسیون کاراته هرچه زودتر اعلام کنند تا حداقل مشخص شود که سمندر در این فدراسیون ماندنی است یا خیر؟

شاید این اوضاع آشفته فدراسیون کاراته با روشن شدن وضعیت رئیس فدراسیون آرام شود؛ شاید...

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز