خبرگزاری کار ایران

دنبال ورزش پاک هستیم؛

سجادی: صغرسن مورد تایید وزارت‌ورزش نیست

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۴۴۹

معاون وزیر ورزش گفت: 2سال قبل که مسئولیت را قبول کردم تنها در 12 فدراسیون موضوع استعدادیابی در دستور کار بود و الان به 28 فدراسیون رسیده‌ایم.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ استعدادیابی ورزشی با حضور 33 فدراسیون گفت: این نمایشگاه که هفته آینده آغاز می‌شود فرصت خوبی برای ارائه برنامه‌های فدراسیون‌ها در موضوع استعداد یابی است و از تمامی کارشناسان، دانشجویان و صاحب نظران برای حضور در این نمایشگاه و شرکت در کارگاه‌های آموزشی آن دعوت می‌کنم.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان از افزایش برنامه‌های استعداد یابی فدراسیون‌های ورزشی نیز خبر داد و گفت: دوسال قبل که مسئولیت را قبول کردم تنها در 12 فدراسیون موضوع استعدادیابی در دستورکار بود و الان به 28 فدراسیون رسیده‌ایم.

سجادی از رونمایی پایگاه‌های قهرمانی در 31 استان ایران هم خبر داد و افزود: با توجه ویژه وزیر و فعالیت گسترده همکاران من در معاونت قهرمانی، الان در تمامی کشور این فرصت برای استعدادها فراهم است تا با همکاری فدراسیون‌ها و ادارات کل بتوانند زمینه‌های شکوفایی خود را پیدا کنند.

معاون وزیر در پاسخ به سئوالی درباره برخی مشکلات موجود در این راه مانند تغییر شناسنامه‌ها و صغر سن به خصوص در رده‌های پایه گفت : موضوع صغر سن به هیچ‌وجه مورد تایید وزارت‌ورزش نیست و با آن مبارزه می‌کنیم. فدراسیون‌ها وظیفه دارند با آن برخورد کنند. ورزش‌پاک از برنامه‌های محمود گودرزی است و با جدیت آن را ادامه می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز