خبرگزاری کار ایران

نصرالله سجادی مطرح کرد؛

تاکید وزارت ورزش بر ارزیابی دقیق عملکرد فدراسیون ها/تخصیص اعتبارات بر اساس ارزشیابی

asdasd
کد خبر : ۳۰۷۳۳۷

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش بر ارزیابی دقیق عملکرد فدراسیون های ورزشی در سال قبل از المپیک تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی افزود: آنچه در گذشته اتفاق افتاده عمدتا صوری بوده ولی در این دوره هدف مهم ما از ارزیابی بهبود روش ها و اصلاح برنامه های فدراسیون ها برای افزایش کارایی، اثربخشی، توانمند سازی و بالا رفتن قابلیت پاسخگویی به مخاطبان هر فدراسیون است. 

وی اظهار داشت: شاخص هایی برای فدراسیون ها تعریف شده و مبنای قضاوت ما اطلاعاتی است که خود فدراسیون در فرم های ارزیابی ارسال می کنند و بخشی هم به گزارش ارزیابان باز می گردد و مجموع نمرات شاخص ها، رده فدراسیون را مشخص می کند. 

سجادی ادامه داد: مهر ماه امسال تمامی فدراسیون های مرتبط با این معاونت در جلسات ارزیابی حضور خواهند داشت و فرم های مربوط به آنها با حضور رئیس فدراسیون، دبیر و کارشناسان معاونت برای اصلاح برنامه ها و رفع نقاط ضعف فدراسیون مورد بررسی قرار می گیرد. 

وی ادامه داد: نمرات سال های 93 و 94 فدراسیون مقایسه می شود و به طور قطع در میزان تخصیص اعتبارات به آنها پیشرفت در این ارزیابی ها نقش مهمی دارد. 

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور قهرمانی و توسعه ورزش حرفه ای از اعلام نتایج ارزیابی ها در آبان ماه خبر داد و گفت: در جلسه رئیسان فدراسیون ها که با حضور وزیر ورزش برگزار می شود 10 فدراسیون برتر معرفی و از آنها تجلیل خواهد شد. 

سجادی در مورد فدراسیون هایی که در ارزیابی شرکت نمی کنند، گفت: برای پنج فدراسیون والیبال، بولینگ، اتومبیلرانی و موتورسواری، وزنه برداری و هندبال فرم های ارزیابی ارسال شده و در جلسات مهر ماه در دفتر من حاضر خواهند شد تا روند ارزیابی آنها برای سال 93 طی شود و امیدوارم این رویه مدیریتی و موثر را که مورد حمایت و تاکید وزیر ورزش است آثار مثبت خودش را بر نحوه برنامه ریزی و فعالیت فدراسیون ها نشان دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز