خبرگزاری کار ایران

پیش از اعزام پاداش نمی‌دهیم؛

سجادی: رستگار به کارش ادامه می‌دهد/ کار جودو خوب است!

asdasd
کد خبر : ۳۰۸۴۹۱

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت‌ورزش از اردوی تیم ملی جودو بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی صبح امروز در حاشیه اردوی تیم ملی جودو گفت: امیدوارم تیم جودو کارش را برای کسب سهمیه المپیک به خوبی انجام دهد. جودو باید در سطح آسیا خوب کار کند و در سطح جهان به موفقیت برسد.

وی درباره اهدای پاداش به ملی‌پوشان جودو در آستانه اعزام به مسابقات گفت:به پاداش قبل از اعزام اعتقاد ندارم.گر ملی‌پوشان بتوانند به موفقیت برسند، براساس آیین نامه پاداش می‌دهیم.

سجادی در ادامه در مورد بودجه فدراسیون جودو نیز، خاطر‌نشان کرد: ما در ابتدای هر سال تفاهم‌نامه‌ای را با فدراسیون‌ها امضا می‌کنیم و بودجه اختصاص یافته را به آنها می‌دهیم. به فدراسیون جودو نیز 55 درصد تاکنون این بودجه اختصاص یافته است و تا پایان سال مابقی آن نیز پرداخت خواهد شد.

سجادی در واکنش به عدم حضور پزشک در اردوی تیم ملی افزود: پزشک تیم ملی از جلسه بعدی در سر تمرین خواهد بود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش وجوانان درباره کنار گذاشتن آرش میراسماعیلی از مدیریت تیم‌های ملی عنوان کرد: این تصمیمی است که هیئت رئیسه فدراسیون گرفته و مسئله خاصی نیست.

سجادی درباره پیش‌بینی‌اش از کسب سهمیه المپیک در جودو عنوان کرد: فکر می‌کنم کار جودو خوب است آن‌ها شانس دارند 2 تا 3 سهمیه بگیرند.

وی درباره آخرین وضعیت رستگار که از سمت خود استعفا داده بود، گفت: رستگار به کارش در فدراسیون جودو ادامه می‌دهد و مشکلی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز