خبرگزاری کار ایران

آنقدرضعیف نیستیم که به لیگ ۲ برویم؛

طاهری: جایگاه واقعی ما قعر جدول نیست/ وضعیت ما اینگونه نمی‌ماند

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۵۳۹

بازیکن تیم فوتسال شهید منصوری گفت: دنبال توجیه نتایج ضعیف تیم‌مان نیستم اما مشکلات زیادی از شروع لیگ داشته‌ایم.

محمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ما از 10 بازی تنها 9 امتیاز گرفته‌ایم و نتایج ما خوب نبوده است. دوست ندارم قبل از اینکه تیم از بحران خارج شود در مورد این مسائل صحبت کنم اما بدشانس هستیم چون بازیکن محروم و مصدوم زیاد داشتیم و با مشکلات زیادی روبرو بودیم. تمام تلاش ما این است تا از این روند خارج شویم.

وی افزود: تیم ما از اول فصل تا الان کامل نشده است. نمی‌خواهم نتایج ضعیف تیم را توجیه کنم ولی این مشکلات در تیم ما بوده و انشاء لله مشکلات حل شود و بدشانسی های ما تمام شود تا از خجالت هواداران منصوری که همیشه از ما حمایت کرده اند در بیاییم.

ملی پوش تیم شهید منصوری در ادامه گفت: بازی بعدی ما مقابل مس سونگون است که بازی سختی است. مس سونگون تیم قوی با مدیریت بسیار خوب است و یک تیم کامل هستند و همیشه خوب بازی می کنند و تا الان هم نتایج خوبی گرفته اند. با اینکه شرایط بدی داریم اما تمام تلاش مان را می کنیم تا نتیجه بگیریم. در این بازی میزبان هستیم و مسولیت ما سنگین‌تر است چون طرفداران ما می آیند و انتظار نتیجه خوب دارند.

بازیکن شهید منصوری اظهار داشت: اگر بازی‌های منصوری را ببینید متوجه می شوید که جایگاه ما اینجای جدول نیست اما مشکلات زیادی از شروع لیگ داشتیم. چند بازیکن کلیدی‌مان را در اختیار نداشتیم و نتوانستیم نتایج دلخواه مان را بگیریم اما امیدوارم در ادامه لیگ به جایگاهی که هواداران منصوری انتظار دارند، برسیم.

طاهری در پایان گفت: ما هر چند پایین جدول هستیم اما دغدغه سقوط نداریم چون منصوری هنوز آنقدر ضعیف نشده که به لیگ 2 برود. تمام تلاش مان را در زمین می کنیم و به آینده امیدواریم. تا الان بدشانسی آوردیم اما وضعیت ما اینطوری نمی ماند و با کسب نتایج خوب به رده های بالای جدول صعود خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز