خبرگزاری کار ایران

لیگ‌برتر فوتسال در ایستگاه دهم؛

شکست‌سنگین تاسیسات‌دریایی در اصفهان/ باخت بدموقع شمسایی مقابل رفیق‌ قدیمی!

شمسایی و تاسیسات دریایی بالاخره طعم شکست را در حالی پذیرا شدند که 6 بار دروازه‌شان را مقابل شاگردان خوراکچی باز شده دیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ هفته دهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری 6 دیدار به طور همزمان در شهرهای مختلف پیگیری شد که شکست سنگین صدرنشین لیگ در اصفهان و پیروزی شیرین ساروی‌ها مقابل یاسین‌پیش‌روی قم از اتفاق‌های مهم این هفته بود.

تاسیسات دریایی که به اصفهان سفر کرده بود مقابل گیتی پسند تن به شکست سنگینی داد و 6 بر 2 بازی را واگذار کرد تا شمسایی صدرنشینی‌ تیمش را در خطر ببیند. زنگ خطر برای صدرنشین لیگ به صدا در آمد و چنانچه مس‌سونگون 3 امتیاز بازی با کاشی نیلو را به اندوخته‌های خود اضافه کند اوضاع برای شمسایی و تیمش سخت‌تر هم خواهد شد چراکه همسایه‌ای قدرتمند را کنار خود خواهد دید.

سعید تقی‌زاده، مهدی جاوید، مهران عالیقدر(2گل) و سعید افشار(2گل) برای تیم گیتی در این دیدار گلزنی کردند و برای تاسیسات هم اصغر حسن زاده و وحید شمسایی 2 گل به ثمر رساندند که مانع شکست تیم‌شان نشد تا نخستین شکست فصل در کارنامه تاسیسات ثبت شود.

تاسیسات همچنان با 16 امتیاز صدرجدول را در اختیار دارد و گیتی‌پسند هم با این پیروزی 15 امتیازی شد و در تعقیب این تیم است.

دبیری تبریز هم در ادامه نتایج پر نوسان خود باز هم شکست دیگری را متحمل شد. شاگردان اصغری‌مقدم که به اهواز سفر کرده بودند 3 بر 2 تن به شکست دادند تا چهارمین شکست را هم در کارنامه این فصل خود ثبت کنند.

نتایج دیدارهای هفته دهم به این شرح است:

جمعه 27 شهریور 1394

شرکت حفاری 3 - دبیری تبریز 2       

فردوسی مشهد یک - شهید منصوری  صفر

مقاومت البرز یک - فرش‌آرا یک

شهروند ساری 3 - یاسین پیشرو قم 2  

گیتی‌پسند‌ 6 - تاسیسات دریایی 2

آذرخش بندرعباس صفر - میثاق تهران صفر 

مس سونگون - کاشی نیلو(لغو شد)

 

کد خبر : ۳۰۶۰۵۵