خبرگزاری کار ایران

می‌خواهیم مردم آگاه شوند؛

خوراکچی: مدارک مستند و محکمه‌پسندی داریم/ می‌خواهیم از اسم و حق‌باشگاه دفاع کنیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند درباره حواشی بازی با تیم شهید منصوری قرچک گفت: اگر این باشگاه از نام شهیدی که دارد دفاع نکند اعتبار شهدا را زیر سوال می‌برد.

محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: به قطع و یقین مردم خونگرم و میهمان‌نواز قرچک هم از شیوه میزبانی هفته‌اخیر تیم خود ناراضی بودند. اتفاقات بازی هفته‌گذشته با شهید منصوری توهین به شعور همه اعضای فوتسال کشور بود.

وی ادامه داد: فردی در سالن، میکروفون به دست حضور داشت که شعارهای نژادپرستانه می‌داد و به بازیکنان ما، کادر فنی و داوری توهین خانوادگی می‌کرد. وی به اعضای فوتسال کشور و بازیکنان تیم‌ملی‌ اهانت می‌کرد و همه را زیر سوال می‌برد. خلاصه اینکه برای تضعیف روحیه تیم ما تمام تلاش خودش را کرد اما موفق که نشد هیچ، بلکه بچه‌ها با انگیزه بیشتری به بازی ادامه دادند.

خوراکچی تصریح کرد: ما نیمه‌اول 3 بر صفر عقب بودیم اما نیمه‌دوم نتیجه را به 6 بر 3 تغییر دادیم و 3 گل جلو افتادیم. در ادامه 3 گل دیگر دریافت کردیم که در انتها بازی با نتیجه 6-6 به پایان رسید. ما به نتیجه، روند بازی و داوری اعتراضی نداریم. اعتراض ما فقط به نحوه ضعیف و شرم‌آور میزبانی منصوری قرچک است.

وی درباره شکایت تیم گیتی‌پسند از تیم منصوری اظهار کرد: رئیس کمیته‌انضباطی ما خوشبختانه یکی از بهترین قضات و وکلای پایه یک دادگستری اصفهان است که در قوانین‌انضباطی بسیار وارد و کاربلد است. وی مدارک مستند و محکمه‌پسندی در این‌باره جمع‌آوری کرده که ارائه خواهد کرد. ما فقط می‌خواهیم مردم آگاه شوند و بدانند تیم گیتی‌پسند در این ماجرا تقصیری نداشته است. ما فقط می‌خواهیم از اسم و حق باشگاه دفاع کنیم.

خوراکچی به بازی فردا مقابل مقابل یاسین‌پیشروی قم اشاره کرد و گفت: به این بازی خوش‌بین‌ام زیرا این تیم با بازیکنان و کادر فنی خوبی که دارد می‌تواند بازی حرفه‌ای و خوبی را چه برای ما و چه برای تماشاگران به نمایش بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: نگرانی ما تنها محرومیت و 3 کارته بودن مهدی جاوید در این بازی و مصدومیت احمد اسماعیل‌پور است که به احتمال زیاد به این بازی نخواهد رسید. اگر اسماعیل‌پور در این فصل مصدومیت نداشت مجموع امتیازات تیم حتما بیشتر از حالا بود. به هر حال ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا دست پر از این مسابقه بیرون بیاییم.

کد خبر : ۳۰۲۲۱۳