خبرگزاری کار ایران

غیاثی با ایلنا مطرح کرد؛

دستور ویژه وزیر ورزش برای پیگیری‌ اتفاقات مجمع دوومیدانی/ عدالت رعایت نشد

مدیر اسبق تیم‌های ملی دوومیدانی با بیان اینکه عدالت در مجمع انتخاباتی این فدراسیون رعایت نشده از دستور ویژه وزیر ورزش برای پیگیری اتفاقات این مجمع خبر داد.

تیمور غیاثی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: آقایان در مجمع اهدافی را مطرح کردند و در این راه وعده‌ها و قول‌هایی را به اعضای مجمع دادند که باید به آنها عمل کنند که با هوشیاری وزیر ورزش قرار است این وعده ها پیگیری شود تا از حسن‌نیت اعضای مجمع سوء استفاده نشده باشد.

غیاثی با بیان اینکه باید به فردی که از مجمع رأی اعتماد گرفته فرصت داد تا به وعده‌هایی که داده عمل کند، گفت: به نظرم اگر وعده‌ها واقعی باشد و برای رأی جمع کردن مطرح نشده باشد باید حداقل 6 ماه فرصت داد تا منتخب مجمع به وعده هایش برای جذب اسپانسر و آوردن افراد متخصص به دوومیدانی عمل کند.

وی با بیان اینکه مجید کیهانی پیش از این جزو منتقدان دوومیدانی بود و حالا خودش مسئولیت گرفته و باید دید توانایی اداره فدراسیون و پیشرفت این رشته را دارد یا نه گفت: مدیران زیادی تاکنون برای دوومیدانی زحمت کشیدند و افتخارات کنونی این رشته حاصل زحمات آنهاست و باید ببینیم منتخب مجمع چه راهکار و برنامه ای برای ایجاد تحول در این رشته دارد.

قهرمان پرش ارتفاع بازی های آسیایی تهران با بیان اینکه به اعتقاد من عدالت در مجمع دوومیدانی رعایت نشد، گفت: به نظر من دوستان در مجمع از محبت وزیر و اعضا مجمع سوء استفاده کردند و به همین دلیل وزیر ورزش دستور ویژه ای صادر کردند تا اتفاقات مجمع بررسی شود و بزودی نیز نتایج این بررسی مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: گویا قرار است تا مشخص‌شدن وضعیت رئیس‌فدراسیون، طباطبایی همچنان مسئولیت فدراسیون را عهده‌دار باشد و کارها را جلو ببرد تا فدراسیون دچار خلاء مدیریتی نشود.

پیشکسوت دوومیدانی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه نباید دوومیدانی بواسطه حاشیه ها و این‌گونه اتفاقات لطمه ببیند، گفت: دوومیدانی باید در مسیر پیشرفت حرکت کند و در فاصله‌ای که تا المپیک برزیل داریم، کسب‌سهمیه و قهرمانانی نظیر احسان حدادی باید حفظ شوند و شرایطی فراهم شود تا آنها بدون دغدغه برای المپیک آماده شوند.

کد خبر : ۳۰۴۸۵۶