خبرگزاری کار ایران

کاراته قهرمانی آسیا-ژاپن؛

احمدی دومین فینالیست کاراته ایران/ روشن برنز را پس زد

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۵۱۳

سعید احمدی موفق شد به دیدار فینال وزن 67 کیلوگرم قهرمانی آسیا برسد ولی رضا روشن با شکست مقابل میزبان دستش به مدال نرسید.

به گزارش ایلنا،‌ نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم کشورمان با برتری بر حریف اردنی راهی دیدار فینال وزن خود شد تا کاروان ایران را در انتظار مدال طلای خود بگذارد. سعید احمدی سومین در 67 کیلوگرم در نخستین دیدار نماینده سریلانکا را 6 بر صفر برد. وی در بازی دوم حریف کویتی را هم با رأی داوران برد تا به دیدار سوم برود. احمدی در مبارزه سوم کاراته‌کای اردنی را 3 بر صفر از پیش رو برداشت تا راهی دیدار نهایی وزن خود شود و مدال طلا در انتظار نماینده ایران باشد.

میزبان برنز روشن را ربود!

همچنین کارته‌کای وزن ۵۵- کیلوگرم کشورمان از دستش به مدال برنز وزن خود نرسید. رضا روشن که در دیدار نخست مقابل رقیب کویتی 15 بر 9 شکست خورده بود  در جدول شانس مجدد کاراته کاری چین تایپه را 3 بر صفر شکست داد تا به شانس کسب مدال برنز را داشته باشد ولی روشن مقابل حریف ژاپنی7 بر 2 شکست را پذیرفت تا دستش حتی به مدال برنز هم نرسد.

مهدی‌زاده در فینال

در وزن منهای 60 کیلوگرم امیر مهدی‌زاده در چهارمین مبارزه خود در دیدار نیمه‌نهایی برابر کاراته کای کشور میزبان به میدان رفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد این حریف بگذرد. مهدی‌زاده پیش از رسیدن به دیدار نیمه نهایی در مبارزه سوم برابر کاراته کایی از عربستان قرار گرفت و با نتیجه 5 بر صفر برنده شد. وی در اولین مبارزه خود از سد حریفی از چین با نتیجه 11 بر 3 گذشته بود و در دومین مبارزه هم کاراته کایی از کره‌شمالی را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد.

چالاکی حذف شد!

نماینده  55 کیلوگرم بانوان در نخستین مبارزه خود مقابل نماینده کره ب 3 بر یک شکست خورد تا از گردونه رقابت‌ها حذف شود.  با شکست حریف کره‌‌ای مقابل ورزشکار چین‌تایپه چالاکی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

دیگر نمایندگان کشورمان مهیای حضور مقابل رقبای خود می‌شوند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز