خبرگزاری کار ایران

کاراته قهرمانی آسیا-ژاپن؛

پیروزی سعید احمدی بر رقبای سریلانکایی و کویتی

asdasd
کد خبر : ۳۰۲۵۱۰

کاراته کای وزن منهای 7 کیلوگرم تیم ملی کشورمان برابر کاراته کاهی سریلانکا و کویت در سیزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا به برتری رسید.

به گزارش ایلنا، سیزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از صبح امروز با شرکت 285 کاراته از 33 کشور در یوکوهامای ژاپن آغاز شده است.

در وزن منهای 67 کیلوگرم سعید احمدی ابتدا کاراته‌کایی از سریلانکا را 6 بر صفر شکست داد و در دومین دیدار هم مقابل حریفی از کویت در هانتی پیروز شد و گام به دور بعد گذاشت.

در وزن منهای 60 کیلوگرم امیر مهدی‌زاده در چهارمین مبارزه خود در دیدار نیمه‌نهایی برابر کاراته کای کشور میزبان به میدان رفت و موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد این حریف بگذرد. مهدی‌زاده در مبارزه سوم برابر کاراته‌کایی از عربستان قرار گرفت و با نتیجه 5 بر صفر برنده شد. وی در اولین مبارزه خود از سد حریفی از چین با نتیجه 11 بر 3 گذشته بود و در دومین مبارزه هم کاراته‌کایی از کره‌شمالی را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد.

چالاکی حذف شد!

نماینده  55 کیلوگرم بانوان در نخستین مبارزه خود مقابل نماینده کره ب 3 بر یک شکست خورد تا از گردونه رقابت‌ها حذف شود.  با شکست حریف کره‌‌ای مقابل ورزشکار چین‌تایپه چالاکی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

دیگر نمایندگان کشورمان مهیای حضور مقابل رقبای خود می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز