خبرگزاری کار ایران

با محجوب و طلا

دفتر هیات‌آماتوری ورزش‌کارگری شهرستان‌ری افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۹۵۴۳۷

دفتر هیات آماتوری ورزش کارگری شهرستان ری در شهرک شمس‌آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این آیین که علیرضا محجوب و حسین طلا، نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، بیات، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری، بخشدار شهردار و اعضای شورای‌شهر حسن‌آباد و صاحبان واحدهای تولیدی و صنفی این شهرستان حضور داشتند، حسین حمیدی رئیس هیات ورزش کارگری استان تهران حکم سرپرستی داود ولی را به عنوان سرپرست هیات آماتوری ورزش‌کارگری شهرستان ری به او ابلاغ کرد.

مصطفی نکو لعل‌آزاد، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در این مراسم رویکرد این اداره را تقویت هیات‌های ورزشی جذب افراد خیر و رسیدن به سرانه یک متر مربع برای هر شهروند شهرستان ری عنوان کرد و گفت: بر اساس اعلام سازمان بهداشت‌جهانی هزینه یک دلاری برای ورزش مانع انجام هزینه 3-4 دلاری برای درمان می‌شود و امیدواریم با همت مردم به ویژه خیرین و نیکوکاران هزینه‌های رشد و اعتلای ورزش شهرستان بیش از پیش فراهم آید.

علیرضا محجوب نیز افتتاح دفتر هیات ورزش کارگری را در بزرگترین شرکت نفتی خاورمیانه به فال‌نیک گرفت و اظهار امیدواری کرد: با تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های منظم و مدون، ورزش‌کارگران و خانواده‌های آنها به حد مطلوب برسد.

در این مراسم حسین طلا دبیر مجمع نمایندگان استان‌تهران نیز اظهار داشت: دولت توان همراهی و پشتیبانی ورزش را ندارد و باید افراد خیر و نیکوکار به یاری اداره ورزش و جوانان برای انجام برنامه‌های ورزشی و تفریحی سالم بشتابند.

وی اظهار امیدواری کرد ورزش‌کارگری شهرستان ری همچون ورزش‌قهرمانی این شهرستان به مدال‌های جهانی و المپیک دست یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز