خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه ای؛

باشگاه سپاهان رقم 1 میلیارد و 700 میلیونی قرارداد حاج صفی را تکذیب کرد

asdasd
کد خبر : ۲۸۹۲۹۵

باشگاه سپاهان قرارداد 1 میلیارد و 700 میلیون تومانی احسان حاج صفی برای تمدید قرارداد با این باشگاه را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، تمدید قرارداد احسان حاج‌صفی با باشگاه سپاهان حاشیه‌های زیادی به همراه داشت و برخی از رسانه ها اعلام کردند که این بازیکن با دریافت یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان حاضر به تمدید قرارداد خود با این باشگاه شده است.

باشگاه سپاهان با اشاره به این موضوع بیانیه ای را برای تکذیب چنین خبری در سایت خود منتشر کرده که این متن به این شرح است:

برخی از رسانه‌های محترم در روزهای گذشته در انعکاس خبری کذب و بهت‌آور از قرارداد یک میلیارد و هفتصد تومانی احسان حاج‌صفی خبر دادند.

نکته قابل تامل آنجاست که همین رسانه‌ها قبل از عقد قرارداد این بازیکن نیز به گمانه‌زنی و مطرح کردن رقم‌های خیالی خود پرداخته بودند و وقتی حاج‌صفی با باشگاهی که به منزله خانه و زادگاه فوتبال خود است، قرارداد می بندد تصوراتی مبنی بر تحقق همان ساخته‌های ذهنی خود دارند.

جالب‌تر آنجاست که برخی از همان سایت‌ها، حتی قبل از این قرارداد نیز از پیشنهاد یک و نیم میلیاردی این بازیکن به باشگاه خبر داده بودند و حالا در مورد عقد قرارداد یک میلیارد و هفتصد تومانی اطلاع رسانی می‌کنند که این اعداد، تحلیل‌های ذهنی این بزرگواران است.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان همه اعداد و رقم‌های منتشر شده از سوی این رسانه‌ها را رد می‌کند و مثل همیشه امیدوار است در انعکاس این خبرها منابع موثق مورد استناد قرار گیرد.

احسان حاج‌صفی روز سه‌شنبه قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با باشگاه سپاهان تمدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز