خبرگزاری کار ایران

در مجموعه فردوس اصفهان؛

جشن قهرمانی باشگاه سپاهان در غیاب نویدکیا برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۲۴۰

جشن قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در رقابت‌های لیگ چهاردهم با حضور گسترده هواداران این تیم در مجموعه فردوس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، باشگاه سپاهان به مناسبت قهرمانی‌تیم فوتبال این باشگاه در لیگ چهاردهم عصر دوشنبه میزبان مدیران، هنرمندان، اهالی رسانه و هواداران بود تا این شادی و هیجان را با بقیه تقسیم کند.

در آغاز این مراسم مهرزاد خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان در سخنانی گفت: این مراسم بابت شکرگذاری از این نعمت الهی برگزار شده و یک سری از اتفاقات دست به دست یکدیگر داد تا این افتخار برای فوتبال اصفهان بدست آید.

خلیلیان تاکید کرد: مهمترین دلیل قهرمانی سپاهان صبر و تحمل هواداران بود و از شما می‌خواهم که باز هم در این زمینه به تیم تان کمک کنید.

وی با نام بردن از برنامه ۷ ساله باشگاه سپاهان و کسب ۹ عنوان قهرمانی در طی ۱۴سال  گفت: ورزش بدون داشتن رقیب خوب معنایی ندارد و ما برای همه حریفان خودمان احترام قائل هستیم. آن شب یک شب فراموش نشدنی بود و همه به ما گفته‌اند که در آسیا کار سخت‌تری خواهیم داشت ولی سپاهان می‌تواند با اتحاد و همدلی به عنوان قهرمانی آسیا هم دست پیدا کند.

حاشیه هایی از این مراسم را در زیر می خوانید:

*نزدیک به ۴ هزار هوادار سپاهان در این مراسم حضور داشتند و همین مسئله باعث شده بود تا ترافیک سنگینی در خیابان منتهی به مجموعه فردوس ایجاد شود.

*خانواده شهید حسن غازی بازیکن سابق سپاهان در بین مدعوین حضور داشتند.

*هواداران سپاهان به صورت فی البداهه و با توجه به صحبت‌های مهمانان برنامه برای آنها شعار سر می‌دادند که مورد استقبال هم قرار می‌گرفت.

*کانون هواداران باشگاه سپاهان با اهدای یک تابلو فرش به مهرزاد خلیلیان مدیرعامل سپاهان از زحمات وی تقدیر کرد.

*مهمان ویژه این مراسم هم حسین خواجه امیری (ایرج) از خوانندگان قدیمی کشورمان بود که با اجرای چند ترانه زنده بر روی صحنه شور و حال عجیبی به خصوص در بین همدوره‌های خودش ایجاد کرد و تماشاگران هم با شعار ایرج طلایی از او استقبال کردند. البته بعد از پایان آیتم ایرج بازار عکس سلفی با این خواننده محبوب به شدت داغ بود و خیلی از مهمانان به دنبال قرار گرفتن در قاب دوربین مشترک با ایرج بودند.

*از بین بازیکنان سپاهان هادی عقیلی، حسین پاپی، رحمان احمدی، رسول نویدکیا، سعید قائدی‌فر ، مهدی امینی و چند بازیکن جوان در این مراسم حاضر بودند .

*هوشنگ حریرچیان، کاظم افرندنیا و داریوش باباییان سه هنرمند سینما و تلویزیون از دیگر مهمانان این مراسم بودند و مطابق معمول طنازی‌های حریرچیان که به گفته خودش قصد داشت به عنوان جانشین محرم نویدکیا در خط حمله سپاهان بازی کند و گل بزند از اتفاقات جالب این آیتم بود.

*کاظم افرندنیا  با لهجه‌ای غلیظ خاطره خودش از قهرمانی سپاهان در لیگ چهاردهم را برای حاضرین تعریف کرد.

*مطابق معمول بازار اجرای سرودهای مخصوص باشگاه سپاهان هم داغ بود و تعدادی از این خوانندگان ترانه های خودشان را به صورت لب خوانی برای حاضرین اجرا کردند.

*محمود یاوری مربی باسابقه فوتبال اصفهان هم میهمان این مراسم بود.

*در اواسط این مراسم کلیپی از قهرمانی های سپاهان در تاریخ جام حذفی و لیگ برتر پخش شد که مورد استقبال قرار گرفت.

*در پایان مراسم مجموعه ای از مهمانان و مدیران سپاهان با رفتن بر روی سن سرود خاطره انگیز "ای ایران ای مرز پرگهر" را با کمک هواداران همخوانی کردند و حسن ختام این مراسم هم نورافشانی آسمان مجموعه فردوس بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز