خبرگزاری کار ایران

شرایط ما صددرصد ایده‌آل نیست؛

قلعه‌نویی: 6ماه است یک ریال پول نگرفته‌ام/بازی با نفت فینال صدرنشینان لیگ است

سرمربی استقلال می گوید تیمش شرایط ایده آلی ندارد اما با اینحال استقلالی ها نسبت به نیم فصل اول از وضعیت بهتری برخوردارند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین استقلال درباره آخرین وضعیت آبی‌پوشان بیان کرد: شرایط ما صددرصد ایده‌آل نیست و دو بازیکن امید ما در تیم ملی امید حضور دارند. نسبت به نیم فصل اول وضعیت بهتری داریم و در خطوط دفاع و حمله وضعیت بهتری داریم.

وی درباره بازی با نفت هم گفت: درست است با نتیجه این بازی قهرمان مشخص نمی‌شود اما بازی حساسی است و فینالی بین صدرنشینان لیگ است. متاسفانه در بازی قبلی هم با همه موجودی‌مان نبودیم اما امیدوارم که بازیکنان‌مان بتوانند جای خالی غایبان را پر کنند و بازیکنان جایگزین نمایشی خوب ارائه کنند.

وی در پاسخ به این سوال که سال 93 را چطور ارزیابی می‌کنید اظهار کرد: در این سال فراز و نشیب‌های زیادی را دیدیم. از بیرون عده‌ای تلاش کردند برای ما مشکلاتی ایجاد کنند و در بعضی موارد آرامش لازم را نداشتیم اما بعد از جام ملتها چیزهایی برای بازیکنان ما مشخص شد و به همین دلیل در نیم فصل دوم شرایطمان بهتر شد. یک عده هم با مصاحبه و نشست به دنبال ضربه زدن به استقلال بودند که هدفشان هم زدن امیر قلعه‌نویی بود اما من همیشه اعتقاد داشتم یک دقیقه با عزت زندگی کردن بهتر از یک عمر با ذلت زندگی کردن است. خود من 6ماه است یک ریال پول نگرفته‌ام. این مساله در مورد بازیکنان هم صداق است. البته بازیکنان ما بزرگی می‌منند. کسانی مثل عنایتی، صادقی، طالبلو و دیگران. همه این عوامل باعث شده موفق شویم.

قلعه‌نویی درباره مشکلات‌مالی تیمش ادامه داد: ما جزو تیم‌هایی هستیم که مشکلات مالی بیشتر از همه ما را اذیت کرده است و گریبان ما را هم گرفته است. خوشبختانه بازیکنان صداقت را دیده‌اند و می‌دانند که کادر فنی هم چیزی نگرفته و به همین دلیل کار را با قدرت و به خاطر مردم ادامه می‌دهند. ما چون دوست نداریم شعار دهیم، این مسائل را پخش نمی‌کنیم و این بار اولی است که این مساله را مطرح می‌کنم. متاسفانه در گذشته عده‌ای هم پول می‌گرفتند و هم مردم را سیاه می‌کردند.

وی در پاسخ به سوالی درباره خصوصی شدن باشگاه استقلال و پرسپولیس بیان کرد: به نظر من این مسئله یک طرح خام است و به جایی نمی‌رسد. اعتقاد من این است که باید از تجربه‌ها استفاده کرد. مثلا باشگاه سپاهان که وقتی در آنجا بودم آن‌ها 75 تیم داشتند و از پرسنل خوبی برخوردار بودند و بنای آنجا را آقای اسلامیان گذاشته بود و باید از تجربه امثال او استفاده کنیم. این همه در این مملکت پول خرج می‌شود. آیا نمی‌شود این پول کمی هم در ورزش خرج شود. با خرج کردن در استقلال و پرسپولیس و اساسا فوتبال از خیلی از مسائل می‌توانید پیشگیری کنید. اینکه چرا مردم را سرکار می‌گذارند نمی‌فهمم. واقعا 40 یا 50 میلیارد پول دادن به استقلال و پرسپولیس چه مشکلی دارد؟ عده‌ای ریختند سر فوتبال و موفق شدند 100 میلیارد را به 10 میلیارد و در نهایت به صفر تبدیل کنند.

سرمربی استقلال در پایان اضافه کرد: همین نفت مسجد سلیمان را ببینید که تماشاگرانش با چه شور و حرارتی به ورزشگاه می‌روند. آنجا را کلنگ بزنید گاز و نفت بیرون می‌ریزد اما پول ندارند. متاسفانه نگاه‌ها درست نیست و مدیریت ورزش ما صحیح نیست.الحمدلله با آمدن دولت روحانی و گودرزی این مساله وضعیتش بهتر شده و امیدواریم حل شود.

کد خبر : ۲۵۹۵۱۳