خبرگزاری کار ایران

سال‌گذشته مشکلات عدیده‌ای داشتیم؛

حیدری: واترپلوی‌ایران در قزاقستان تاریخ‌ساز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۹۳۱

ملی‌پوش واترپلوی جوانان تاکید کرد بازیکنان این تیم تنها برای کسب موفقیت در جام‌جهانی جوانان به قزاقستان سفر می‌کنند و می‌خواهند تاریخ‌ساز شوند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی جوانان زیر ۲۰ سال ایران این روزها خود را برای حضور در رقابت‌های واترپلو جوانان جهان که قرار است شهریورماه به میزبانی قزاقستان برگزار شود، آماده می کند.

مهدی حیدری با ابراز خرسندی از وضعیت آماده سازی تیم واترپلوی جوانان گفت: آرامش بسیار خوبی در تیم حکمفرما شده و بازیکنان برای رسیدن به هدفی بزرگ در مسابقات جهانی قزاقستان با یکدیگر هم قسم شدند. متاسفانه سال گذشته برخی مشکلات باعث شد تا نتوانیم نتیجه لازم را در مسابقات ترکیه به دست آوریم و در نهایت به مقام هفدهمی در این دوره از بازی ها بسنده کردیم اما امسال شرایط بسیار متفاوت است.

وی افزود: کادر فنی جدید تمرینات بسیار متنوعی را برای ملی پوشان در نظر گرفته و با توجه به مدت زمان باقی مانده تا آغاز رقابت ها فکر می کنم بتوانیم قبل از رفتن به قزاقستان به آمادگی لازم دست یابیم. هم اکنون بازیکنان تمرینات خود را در ۲ نوبت صبح و عصر به صورت فشرده پیگیری می کنند و علاوه بر آن کار بدنسازی نیز زیر نظر کادر فنی تیم به طور مداوم در حال انجام است.

بازیکن تیم واترپلوی جوانان ایران عنوان کرد: حریفان ایران در مسابقات جهانی چهره ای شناخته شده دارند، کار بسیار سختی برای کسب موفقیت در پیش داریم اما این موضوع باعث نمی شود ما دست از تلاش خود برداریم. در صورت برتری مقابل تیم ملی مکزیک و آرژانتین می‌توانیم به مرحله بعدی رقابت ها صعود کنیم، هدف ما این است که بتوانیم با صعود از گروه خود به مرحله بعدی بازی ها تاریخ ساز شویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز