خبرگزاری کار ایران

شمسایی بازی نکند گزینه خوبی است؛

ماجدی: تشتت‌آرا به فوتسال ما ضربه زده/ همیشه در انتخاب‌ها و انتصاب‌ها اشتباه کرده‌ایم!

مدیر سابق تیم‌های پایه فوتسال‌ایران گفت: فوتسال ما چند سالی است درجا می‌زند و پیشرفتی نداشته‌ایم.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار اشت: تیم ملی فوتسال ما همیشه در آسیا بدون رقیب بوده اما الان چند سالی است ژاپن و تایلند یقه ما را می‌گیرند که این مسئله نشان می‌دهد ما پیشرفت نکرده‌ایم بلکه درجا زده ایم.

وی افزود: سرمربی تیم ملی فوتسال را باید رئیس کمیته‌ فوتسال انتخاب کند و کمیته‌فنی هم باید از رئیس کمیته‌ فوتسال و سرمربی تیم‌ ملی حمایت کند، نه اینکه سدی جلوی کمیته‌فوتسال باشد. باید یک سرمربی مقتدر، خوب، کاربلد و جوان انتخاب شود و حداقل یک برنامه 3 ساله داشته باشد تا بتواند ایران را دوباره به سطح اول آسیا برساند و جزو 8 تیم برتر جهان شویم.

ماجدی ادامه داد: ما سال‌هاست در فوتسال کار می‌کنیم اما چون در انتخاب‌ها و انتصاب‌ها اشتباه کرده‌ایم به مشکل خورده‌ایم. اگر اردوهای خوبی را طراحی کنیم می‌توانیم فوتسال خود را به همه دنیا معرفی کنیم. برای انتخاب‌ها نباید تشتت‌آرا و رای‌های مختلف داشته باشیم. با این امکانات و نیروی‌انسانی و پتانسیلی که داریم فوتسال ما همیشه می‌تواند موفق شود به شرطی که تصمیم گیرنده‌های فوتسال ما زیاد نباشند.

ماجدی در پایان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی هم گفت: درباره بحث سرمربی تیم‌ملی باید ببینیم ایرانی جواب می‌دهد یا خارجی اما خودم اعتقاد دارم چون زیرساخت نداریم مربی خارجی جواب نمی‌دهد. وحید شمسایی اگر دیگر بازی نکند و تمرکزش فقط روی مربیگری باشد گزینه خوبی برای هدایت تیم‌ملی است.

کد خبر : ۲۸۸۷۵۱