خبرگزاری کار ایران

انتقال او به پرسپولیس شایعه‌ است؛

ماجدی: آندو استقلالی است و جایی نمی‌رود / اگر پولش را بخواهد شفاف می‌گوید

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۴۸۲

اگر چنین چیزی باشد مدیران‌پدیده تخطی کرده‌اند چون هنوز فصل نقل و انتقالات شروع نشده و اگر چنین چیزی باشد مدیران پدیده اخلاقیات را رعایت نکرده‌اند

سرپرست تیم فوتبال استقلال مدعی است بحثانتقال آندرانیک تیموریان به پرسپولیس را شایعه‌سازان درست کرده‌اند، چراکه آندو با استقلال قرارداد دارد و باشگاه هم برای ادامه‌کار در این فصل به او نیاز دارد و باید این بازیکن را همچنان آبی‌پوش بدانیم.

گفت‌وگوی میرشاد ماجدی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

* بحثانتقال آندو به پرسپولیس مطرح شده، در این رابطه چه نظری دارید؟
نمی‌دانم این شایعات از کجا آمده و باید این سوال را از همان شایعه‌سازان بپرسید. فقط می‌دانم تیموریان با باشگاه‌استقلال قرارداد دارد و هر کاری که می‌خواهد انجام دهد باید با مدیریت باشگاه هماهنگ کند.

* اما مدیریت باشگاه یعنی افشارزاده هم گفته اگر آندو دلش با استقلال نیست، برود؟
به هر حال یکسری مسائل تحت اختیار وی است، چون مدیرعامل باشگاه است. نظر خودم این است که آندو با استقلال قرارداد دارد و بحثانتقالش به پرسپولیس شایعه‌ای بیش نیست.

* شایعه دیگری وجود دارد که می‌گویند آندو برای اینکه پولش را از استقلال بگیرد، این مسائل را مطرح کرده…
آن خصوصیاتی که از آندو می‌شناسم اینطور آدمی نیست و اگر دنبال پولش باشد شفاف می‌گوید و دنبال جوسازی و شایعات نیست و اگر کاری را بخواهد انجام بدهد و پولش را بخواهد خیلی‌راحت می‌گوید در این رابطه هم هر چه که هست باید با باشگاه هماهنگ کند.

* خود شما دوست دارید آندو در استقلال بماند یا نه؟
در اینکه آندو بازیکن‌بزرگی برای استقلال و تیم ملی است شکی نیست و امیدوارم آندو تصمیمی اتخاذ کند که در نهایت در استقلال بماند و چون با استقلال قرارداد دارد فکر نمی‌کنم هیچ پیراهنی جز پیراهن استقلال را بپوشد.

* اینکه شما می‌گویید آندو بازیکن‌بزرگی است یک بحثاست، اما معینی عضو هیات‌مدیره باشگاه‌استقلال اعلام کرده نمی‌دانم کی‌روش چطور آندو را به تیم ملی دعوت می‌کند. این تناقض‌ها را چطور توجیه می‌کنید؟
معینی جزو کارشناسان است و استاد من است و نظر شخصی‌اش را گفته و نمی‌توانم پاسخگوی تحلیل‌های معینی باشم و حرف‌های استاد خودم را تایید یا تکذیب کنم. وی اگر حرفی می‌زند حتما مستندات خودش را دارد. همه عزیزانی که صحبت می‌کنند هم کسوت بالاتری و هم پست بالاتری نسبت به من در باشگاه دارند. نظر من این است که آندو فعلا بازیکن‌استقلال است و با تمام توان و وجود باید برای استقلال بازی می‌کند. از نظر من آندو را آبی‌پوش بدانید چون بازیکن ماست و بازی‌های مهمی پیش‌رو داریم.

* خبر رسیده آندو امروز با پدیده قرارداد داخلی امضا کرده، در این رابطه چه نظری دارید؟
اگر چنین چیزی باشد مدیران‌پدیده تخطی کرده‌اند چون هنوز فصل نقل و انتقالات شروع نشده و اگر چنین‌چیزی باشد مدیران پدیده اخلاقیات را رعایت نکرده‌اند. آندو با ما قرارداد دارد و مدیران‌پدیده حق صحبت‌کردن با او را ندارند و اگر چنین اتفاقی افتاده باشد ترویج بی‌اخلاقی در ورزش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز