خبرگزاری کار ایران

در واکنش به خبر پیوستن به تیم سایپا؛

نکونام: اولویتم باشگاه‌های قطری است/انتقالم به سایپا قطعی نیست

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه انتقالم به تیم سایپا هنوز قطعی نیست، گفت: اولویتم حضور در باشگاه‌های قطر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد نکونام که روز گذشته خبر پیوستن‌اش به نارنجی‌پوشان سایپا منتشر شد، ضمن اعلام این مطلب فزود: در حال حاضر در قطر هستم و مذاکراتی را با چند باشگاه قطری دنبال می‌کنم و اولویت اصلی‌ام پیوستن به تیم های باشگاهی این کشور است.

وی در مورد پیشنهاد تیم سایپا تصریح کرد: از مسئولان باشگاه سایپا تشکر می کنم که به من اعتماد کردند ولی تا زمانی که وضعیت مذاکراتم با باشگاه‌های قطری مشخص نشده نمی‌توانم درباره حضور در این تیم تصمیم بگیرم.

نکونام تاکید کرد: در صورتی که بخواهم در ایران فوتبالم را دنبال کنم باشگاه سایپا اولویت اصلی ام خواهد بود چرا که دوستان خوبی در این تیم دارم و شاگردی دوباره مجید جلالی برایم افتخار است.

کاپیتان اسبق تیم ملی درباره احتمال بازگشت به تیم ملی و درخواست جمعی از ملی پوشان در این زمینه گفت: دوستانم لطف دارند ولی من از تیم ملی خداحافظی کردم و در تصمیم‌ام جدی هستم و بهتر از در دوره‌ای که تیم ملی جوانگرایی را آغاز کرده و بدنبال تغییر نسل است به بازیکنان جوان میدان بدهد.

 

کد خبر : ۲۸۸۶۴۳