خبرگزاری کار ایران

ایران صفر - قطر صفر؛

تساوی ایران مقابل قطر در نیمه نخست / موقعیت های ایران به گل نرسید

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۷۲۸

دیدار دوم تیم های ایران و قطر در دومین دیدار مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا علیرغم موقعیت های خوب تیم کشورمان برای گلزنی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار دوم تیم های ایران و قطر در مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا علیرغم موقعیت های خوب تیم کشورمان برای گلزنی با تساوی بدون گل به تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در دومین دیدار از مرحله گروهی رقابت های جام ملت های استرالیا از ساعت ۱۲:۳۰ به قضاوت راوشان ایرماتوف ازبکستانی در ورزشگاه ملی سیدنی استرالیا به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با تساوی صفر - صفر به پایان رسید.

تیم های ایران و قطر با تغییراتی گام به دومین دیدار خود در جام شانزدهم گذاشتند. کی روش سردار آزمون را در خط حمله جایگزین رضا قوچان نژاد کرد. در مقابل جمال بلماضی سرمربی تیم قطر هم با دو تغییر نسبت به دیدار با امارات در خط میانی و حمله مقابل ایران قرار گرفت.

ترکیب بازیکنان ایران: علیرضا حقیقی، سید جلال حسینی، وریا غفوری، احسان حاج صفی، مهرداد پولادی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، مرتضی پورعلی گنجی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و سردار آزمون

ترکیب بازیکنان قطر: قاسم برهان، عبدالکریم حسن، المهدی علی مختار، حسن الهیدوس، ابراهیم ماجد، بوعلام خوخی، اسماعیل محمد، محمد عبدالله، محمد مونتاری، کریم بودیاف و احمد محمد السید.

حساسیت این دیدار سبب شده بود هر دو تیم بازی محتاطانه را در دستورکار قرار دهند و دقایق نیمه نخست را سپری کنند و برای رسیدن به گل بیششتر به اشتباه تیم حریف امیدوار باشند.

تیم ایران همچون سال های اخیر روش تدافعی خود را دنبال می کند و برای رسیدن به گل به حرکات اشگان دژاگه و توپ های ارسالی تیموریان دلخوش کرده است. در طرف مقابل قطر نیز در نیمه نخست فرصتی برای رسیدن به گل نداشت.

دقیقه ۱۵ مسعود شجاعی پس از جاگذاشتن مدافع حریف شوت محکمی به سوی دروازه قطر زد که این توپ با فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت. ۹ دقیقه بعد شجاعی با حرکت انفرادی اشکان دژاگه و پاس رو به عقب این بازیکن، مقابل دروازه امارات صاحب توپ شد اما تعلل او باعثشد مدافعان حریف توپ را دفع کنند.

بازیکنان تیم ملی ایران در نیمه نخست تمایل چندانی به حضور در محوطه جریمه حریف نشان ندادند. در طرف مقابل قطر هم که نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار داشت، بیشتر سعی داشت بازی را اداره کند و بی‌گدار به آب نمی‌زد.

دقیقه ۴۰ بازهم شجاعی با توپ ربایی آندو پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و شوت او پس از برخورد به مدافعان حریف راهی کرنر شد. آندو این کرنر را هوایی روی خط شش‌قدم فرستاد تا مرتضی پورعلی‌ گنجی، مدافع پیش‌تاخته ایران با پروازی تماشای و ضربه سری چکشی توپ را به دروازه حریف بکوبد اما مدافع قطری توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه ۴۳ دژاگه در پی یک ارسال بلند با ضربه سر نکونام در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه محکم او هم از کنار دروازه به بیرون رفت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز