خبرگزاری کار ایران

در آستانه دیدار با امارات مطرح شد؛

ابراهیمی: باید تیم اول صعود کنیم / غفوری: برای شکست امارات متحد شدیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۱۴۱

خبر بازگشت سردار آزمون به تمرینات و دو پیروزی پیاپی مقابل بحرین و قطر روحیه خوبی را بر اردوی تیم ملی حاکم کرده است و ملی پوشان برای کسب سومین پیروزی مقابل امارات مصمم و با انگیزه اند.

ملی پوشان فوتبال کشورمان در شهر بریزبین استرالیا تمرینات آماده سازی خود را برای دیدار با امارات که برای تعیین صدرنشین گروه C از حساسیت خاصی برخوردار است، پیگیری می کنند.

به گزارش ایلنا، خبر بازگشت سردار آزمون به تمرینات و دو پیروزی پیاپی مقابل بحرین و قطر روحیه خوبی را بر اردوی تیم ملی حاکم کرده است و ملی پوشان برای کسب سومین پیروزی مقابل امارات مصمم و با انگیزه اند.

امید ابراهیمی هافبک ملی پوش استقلال درباره وضعیت تیم ملی در آستانه دیدار با امارات می گوید: هوا در استرالیا گرم و شرجی است اما با توجه به اینکه در بندرعباس بازی کرده‌ام به این شرایط عادت دارم.

وی درباره دیدار تیم ملی ایران برابر امارات گفت: دو بازی مقابل بحرین و قطر را با پیروزی پشت سر گذاشتیم اما بازی سوم برابر امارات سخت‌تر است و برای اینکه به عنوان تیم نخست از گروه‌مان صعود کنیم نیاز به پیروزی داریم.

وریا غفوری بازیکن جوان تیم ملی که در دو دیدار اخیر در ترکیب تیم ملی به میدان رفته هم درباره دیدار ایران مقابل امارات گفت: اماراتی‌ها تیم خوبی دارند اما بین بازیکنان تیم ملی اتحاد خوبی از جواد نکونام گرفته تا سایر بازیکنان وجود دارد.

وی افزود: بازیکنان ایران انگیزه زیادی برای صعود به مرحله بعد به عنوان تیم نخست دارند.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه گفت: به لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار دارم و توانسته‌ام با تیم به هماهنگی برسم. اگر باز هم در ترکیب تیم ملی قرار بگیرم تمام تلاشم را می‌کنم تا نظر کادر فنی را جلب کنم، البته این مسئله بستگی به نظر سرمربی تیم ملی دارد.

غفوری در پاسخ به این سئوال که تیم ملی چه نتیجه ای مقابل امارات کسب خواهد کرد، گفت: پیش‌بینی کار سختی است اما مهم این است که همه بازیکنان به فکر برد مقابل امارات هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز