خبرگزاری کار ایران

دومین تمرین تیم ملی برگزار شد؛

تبریک سال نو کاپیتان به مربیان تیم ملی / تمرینات پرفشار تاکتیکی ملی پوشان در سیدنی

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۶۳

برجسته ترین تفاوت تمرین امروز در مقایسه با تمرین روز نخست، برنامه های تاکتیکی و اختصاص بیشتر زمان تمرین به بازی با توپ بود که کادر فنی تیم ملی با توجه به رفع خستگی بازیکنان تدارک دیده بود.

تیم ملی فوتبال ایران که خود را آماده حضور در رقابت های جام ملتهای آسیا ۲۰۱۵ می کند روز پنجشنبه دومین تمرین خود را در سیدنی برگزار کرد.

به گزارش ایلنا، در این تمرین ۹۰ دقیقه ای که نسبت به روز گذشته با فشار بیشتری انجام گرفت، تمامی ۲۳ بازیکن حضور داشتند.

در ابتدا بازیکنان در میانه زمین جمع شدند تا صحبت های سرمربی تیم ملی را بشنوند. پیش از آغاز رسمی تمرین، جواد نکونام کاپیتان تیم ملی به نمایندگی از بازیکنان ابتدا سال نوی میلادی را به کارلوس کی روش، اوسیانو، مارکار آقاجانیان، دن گاسپار، میکو، دیگو و آندرانیک تیموریان تبریک گفت و سپس بازیکنان هم به سردار آزمون که تولد ۲۰ سالگی اش را پشت سر گذاشت سالروز تولدش را تبریک گفتند.

در ادامه بازیکنان تمرینات جدی خود را زیرنظر کادر فنی آغاز کردند؛ تمریناتی که با توجه به گرمای هوا شدت بیشتری هم پیدا کرده بود. برجسته ترین تفاوت تمرین امروز در مقایسه با تمرین روز نخست، برنامه های تاکتیکی و اختصاص بیشتر زمان تمرین به بازی با توپ بود که کادر فنی تیم ملی با توجه به رفع خستگی بازیکنان پس از سفر از تهران به سیدنی برای بازیکنان تدارک دیده بود.

دو بخش اصلی تمرین امروز بازی در زمین کوچک و تحت فشار و همچنین بازی دستگرمی در یک نیمه زمین بود که با دقت زیر نظر کادر فنی انجام گرفت. کی روش هم هر وقت لازم می دید با توقف بازی، نکات لازم را به بازیکنان تیمش گوشزد می کرد.

آخرین قسمت تمرین امروز تیم ملی هم شوتزنی از پشت محوطه جریمه بود و با انجام این بخش دومین جلسه تمرینی ملی پوشان ایران در سیدنی هم برگزار شد.

تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ دیدار دوستانه ای روز ۱۷ دی با تیم ملی عراق برگزار می کند.

جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ از روز ۱۹ دی ماه شروع می شود و تیم ایران با تیم های بحرین، امارات و قطر همگروه است و نخستین دیدار خود را روز ۲۱ دی ماه مقابل بحرین برگزار خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز