خبرگزاری کار ایران

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵

کواچ: آمریکا می‌توانست نتیجه را عوض کند

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۳۹۲

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این‌که ایران کار دشواری برای صعود ندارد اظهار کرد روسیه با حضور موزرسکی تیم قدرتمندی می‌شود.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ در نشست خبری بعد از دومین دیدار ایران و آمریکا در هفته ششم لیگ جهانی والیبال که با برتری 3 بر صفر تیم کشورمان به پایان رسید اظهار کرد: از نتیجه این دو دیدار شگفت زده شدم و از آن خیلی خوشحال هستم. اگر در دیدار اول با تماشاگران آمریکا را تحت تاثیر قرار دادیم در مسابقه دوم با بازی خوب‌مان این‌کار را کردیم.

بوبان ادامه داد: 4 گام دیگر تا صعود باقی‌مانده است. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. از همه آن‌ها ممنونم .ما برابر آمریکا یک تیم واقعی بودیم و برنده شدیم. درست است در 2 دیدار با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدیم اما آمریکا هرلحظه می‌توانست نتیجه بازی را عوض کند. ما نسبت به سال گذشته تغییراتی داشتم و نتیجه‌اش این است که بازی برابر ایران برای هرتیمی دشوار به نظر می‌رسد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این‌که آمریکا بهترین تیم والیبال جهان است، توضیح داد: ما 2 دیدار سخت نداریم بلکه 4 بازی دشوار انتظارمان را می‌کشد. روسیه با موزرسکی تیم متفاوتی است. لهستان قهرمان جهان است اما از آمریکا بهتر نیست و اگر مثل امشب باشیم می‌توانیم لهستان را شکست دهیم.  

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز