خبرگزاری کار ایران

شایستگی بازیکنان ایرانی را ثابت می کنم؛

معروف: لیگ روسیه قوی تر از لیگ جهانی است / بار دوم به زنیت پاسخ مثبت دادم

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۳۱۵

من ۱۲ فصل در لیگ ایران بازی کردم و دیگر وقت آن رسیده بود که جای دیگری را تجربه کسب کنم. باور من این است که لیگ روسیه قوی‌ترین لیگ والیبال جهان است.

پاسور ایرانی تیم والیبال زنیت کازان روسیه تاکید کرد: می‌خواهم به همه دنیا ثابت کنم والیبالیست‌های ایرانی می‌توانند در لیگ‌های خارجی موفق عمل کنند.

به گزارش ایلنا، سعید معروف نخستین مصاحبه خود را پس از پیوستن به تیم زنیت روسیه انجام داد. این بازیکن در گفتگو با سایت رسمی باشگاه زنیت کازان روسیه تاکید کرد می خواهد به دنیا ثابت کند والیبالیست‌های ایرانی می‌توانند در لیگ خارجی موفق عمل کنند.

وی در این مصاحبه گفت: بالاخره من در کازان هستم و همه چیز در حال حاضر خوب است. من به خاطر تعطیلات سال نو میلادی سه هفته صبر کردم تا ویزایم صادر شود اما خوشحال هستم چون به زودی در یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی خواهم کرد. همه روزنامه نگاران ورزشی ایران در این مدت از من نوشتند چون در حال حاضر نخستین بازیکن ایرانی هستم که در خارج از کشور بازی خواهم کرد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان کرد: من ۱۲ فصل در لیگ ایران بازی کردم و دیگر وقت آن رسیده بود که جای دیگری را تجربه کسب کنم. باور من این است که لیگ روسیه قوی‌ترین لیگ والیبال جهان است.

معروف با اشاره به پیوستنش به تیم زنیت کازان یادآور شد: تیم زنیت دو بار به من پیشنهاد داد که در بار دوم توانست نظر مرا تغییر دهد تا با این باشگاه قرارداد امضا کنم. برای من مهم این است که در تمامی مسابقات برنده شویم و می‌خواهم ثابت کنم که والیبالیست‌های ایران می توانند در لیگ‌های خارجی موفق عمل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز