خبرگزاری کار ایران

روسیه از بهترین لیگ‌های‌جهان است؛

کواچ: معروف تصمیم درستی گرفت / قرارداد خوب و مناسبی منعقد شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۵۸

پیوستن معروف به تیم کازان فرصت خوبی برای پیشرفت والیبال حرفه‌ای اوست. این موقعیت می‌تواند باعثبالا رفتن سطح والیبال معروف و در نهایت کمک به تیم ملی شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران حضور معروف در لیگ روسیه را باعثپیشرفت وی و کمک به تیم ملی والیبال دانست.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ درخصوص پیوستن سعید معروف به تیم کازان‌روسیه اظهار داشت: پیوستن معروف به تیم کازان فرصت خوبی برای پیشرفت والیبال حرفه‌ای اوست. این موقعیت می‌تواند باعثبالا رفتن سطح والیبال معروف و در نهایت کمک به تیم ملی شود.

بوبان با اشاره به اعتبار و کیفیت بالای سطح لیگ روسیه گفت: لیگ روسیه یکی از بهترین لیگ‌های جهان است که معروف می‌تواند استعداد خود را در آن به نمایش گذارد. قرارداد امضا شده معروف هم قرارداد خوب و مناسبی است.

سرمربی تیم ملی‌والیبال‌ایران در پایان گفت: در کل می‌توانم بگویم معروف و فدراسیون‌والیبال‌ایران تصمیم درستی گرفتند که می‌تواند به تیم ملی در سال‌های آینده کمک بسزایی کند.

سعید معروف کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال ایران که از باشگاه زنیت‌کازان روسیه پیشنهاد دارد، قرار بود امروز چهارشنبه راهی این کشور شود، اما این سفر به دلیل مشکلات مرتبط با روادید وی با تاخیر انجام می‌شود.

تیم والیبال زنیت‌کازان روسیه از سال ۲۰۰۰ میلادی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و در طول فعالیت ۱۴ ساله خود با کسب قهرمانی‌های متوالی در لیگ‌برتر روسیه و جام باشگاه‌های اروپا خیلی زود نام خود را در این رشته ورزشی مطرح کرد.

قهرمانی در ۶ دوره سوپر لیگ‌والیبال‌روسیه(۲۰۰۷،۲۰۰۹، ۲۰۱۰،۲۰۱۱، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۴)، قهرمانی در ۴ دوره جام‌حذفی(کاپ روسیه) در سال‌های ۲۰۰۴،۲۰۰۷، ۲۰۰۹ و ۲۰۱۴ و قهرمانی در دو دوره لیگ‌قهرمانان‌اروپا در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ از جمله افتخارات تیم والیبال زنیت‌کازان روسیه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز