خبرگزاری کار ایران

از فردا و برای آمادگی در لیگ و آسیا؛

تمرینات تیم نفت بدون منصوریان آغاز می‌شود/احتمال برپایی اردوی ترکیه

asdasd
کد خبر : ۲۸۵۳۳۰

تمرینات تیم فوتبال نفت تهران در غیاب علیرضا منصوریان سرمربی این تیم از فردا آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، تمرینات نفت تهران به منظور حضور قدرتمند در پانزدهمین دوره لیگ برتر و همچنین حضور در لیگ قهرمانان آسیا از فردا دوشنبه اول تیر آغاز می‌شود.نخستین تمرین این تیم از ساعت 18 در زمین اختصاصی تیم نفت واقع در تهرانسر آغاز می‌شود.

این درحالی است که علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران برای گذراندن تعطیلات به آلمان سفر کرده و در غیاب او دستیارانش آماده سازی تیم را برعهده دارند.

قرار است سرمربی‌نفت تهران که در فصل نقل و انتقالات یکی از پرسروصداترین مربیان بود اواخر هفته جاری به تهران بازگردد. باشگاه نفت تاکنون قرارداد علیرضا عزتی، سیامک کوروشی، وحید حمدی نژاد و وحید شیخ ویسی را تمدید کرده است.

در صورت تصویب هیات امنای باشگاه نفت، این تیم در راستای برنامه های آماده سازی پیش فصل خود اردویی در ترکیه برگزار خواهد کرد.

نماینده ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارم شهریورماه به مصاف الاهلی امارات می رود.

نفت فصل گذشته به مقام سوم لیگ برتر ایران دست یافت و در دیدار پایانی جام حذفی مغلوب ذوب آهن اصفهان شد تا به مقام نایب قهرمانی بسنده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز