خبرگزاری کار ایران

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال؛

منصوریان نوار پیروزی های استقلال را پاره کرد / دومین شکست آبی ها در لیگ

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۷۴۱

جدال امیر قلعه نویی با علیرضا منصوریان در حالی به سود منصوریان به اتمام رسید که این دومین شکست استقلال در فصل چهاردهم بود.

تیم فوتبال نفت تهران در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال موفق شد تیم استقلال را شکست بدهد و دومین باخت این فصل را به آبی پوشان تحمیل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه مسابقات هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۴۵ امروز پنجشنبه دو تیم استقلال و نفت تهران در ورزشگاه تختی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود نفت به اتمام رسید.

وحید امیری در ثانیه ۴۵ گل بازی را به ثمر رساند تا استقلال در همان دقیقه نخست، دچار شوک شود. امیر ارسلان مطهری هم در دقیقه ۸۸ گل دوم نفت را وارد دروازه استقلال کرد.

در حالی که بازی دقایق پایانی خود را طی می‌کرد و همه تصور می‌کردند مسابقه با همان یک گل به اتمام خواهد رسید، امیر ارسلان مطهری در دقیقه ۸۸ توانست گل دوم نفت را به ثمر برساند تا خیال نفتی‌ها راحت شود. البته استقلال در وقت‌های تلف شده باز هم فرصت داشت که نتیجه را جبران کند ولی شاگردان امیر قلعه نویی در استفاده از موقعیت‌هایشان ناکام بودند.

جدال امیر قلعه نویی با علیرضا منصوریان در حالی به سود منصوریان به اتمام رسید که این دومین شکست استقلال در فصل چهاردهم بود. استقلال با وجود شکست، با یک بازی بیشتر نسبت به تراکتورسازی همچنان با ۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم نفت با این پیروزی ۱۲ امتیازی شده و با یک پله صعود در رده ششم جدول قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز