خبرگزاری کار ایران

بهروان تاکید کرد:

باشگاه‌ها باید منابع مالی مشخصی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۸۴۵۵۹

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: سازمان‌لیگ متعهد پرداخت هیچ‌گونه بدهی باشگاه‌ها از جمله مالیاتی و غیر مالیاتی نیست.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت سازمان لیگ، غلامرضا بهروان اعلام کرد: سازمان لیگ در حال حاضر روزهای پرکاری را پشت سر می‌گذارد و همه بخش‌ها تمهیدات لازم را برای برگزاری مراسم‌ها و مسابقات پیش‌رو اندیشیده‌اند.

بهروان گفت: با برگزاری جلسات متعدد با مسئولان سازمان‌لیگ فوتبال مشکلات لیگ‌های قبل را آسیب شناسی کرده‌ایم و در صدد رفع مشکلات آن هستیم. یکی از مسائل مهم فصل آتی فوتبال برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول در یگ گروه 20 تیمی است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: رئیس کمیته انضباطی در اظهارنظر رسمی درباره تیم‌های بدهکار لیگ‌های برتر و دسته اول اعلام کردند تیم‌هایی که نتوانند بدهی‌های گذشته خود را نسبت به بازیکنان و شکات خود پرداخت کنند حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.

بهروان تاکید کرد: این بحث جدی است و از جمله الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا به شمار می‌رود، باشگاه‌های فوتبال در کشور باید همانطور که به دنبال جذب بازیکنان جدید هستند باید در پی رضایت شکات خود و پرداخت بدهی آنها نیز باشند تا در آینده مشکلی برای حضور در رقابت‌ها نداشته باشند.

وی افزود: اشاره به این نکته ضروری است در این بخش سازمان لیگ فوتبال ایران متعهد پرداخت هیچ‌گونه بدهی بازیکنان و کادر فنی باشگاه‌ها از جمله مالیاتی و غیر مالیاتی نیست و بازیکنان و کادر فنی باید از طریق دیگری به دنبال این مطالبت از باشگاه ها باشند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: طی مکاتباتی از کمیته انضباطی در خواست کرده‌ایم تا لیست کامل بدهی باشگاه‌ها را به ما اعلام کنند. وضعیت مالی باشگاه‌ها باید شفاف و مطابق با الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد.

بهروان تاکید کرد: باشگاه‌ها باید منابع مالی مشخصی داشته باشند و براساس وعده‌هایی که ممکن است محقق نشود برنامه‌ریزی نکنند. تجربیات ما در سال‌گذشته می‌تواند راهنمای مدیران باشد وتاکید می‌کنم مدیران باشگاه‌ها باید خودشان پاسخگویی تعهدات به بازیکنان و کادر فنی باشند سازمان لیگ فوتبال ایران در این رابطه تعهدی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز