خبرگزاری کار ایران

زشت است با احساسات مردم بازی شود؛

بهروان: نتیجه بازی سپاهان را می‌دانستیم/قول شرف می‌دهم سازمان‌لیگ مسبب این اتفاق نبود

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال با بیان اینکه از شادی تراکتوری‌ها بعد از بازی با نفت تعجب کرده بود، گفت: ما از نتیجه بازی سپاهان اطلاع داشتیم ولی کسی از ما سئوال نکرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بهروان درباره اتفاقات دیدار تراکتورسازی تبریز با نفت تهران و به باد رفتن زحمات سازمان لیگ در این فصل، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: سازمان لیگ تمام زحمتش را کشید. ما خیلی خوشحال بودیم و هواداران هم حضور پرشوری در ورزشگاه یادگار امام داشتند.

وی اضافه کرد: بازی هم خوب پیش می‌رفت تا جایی که آندرانیک تیموریان اخراج شد و نفت هم بازی را به تساوی کشاند ولی به یکباره در دقیقه ۸۷ بود که دیدیم نیمکت تراکتورسازی شادی می‌کند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال افزود: کسی نمی‌دانست چرا تراکتوری‌ها شادی می‌کنند زیرا سپاهان تا آن موقع از سایپا پیش بود و منطق فوتبالی هم حکم نمی‌کرد، سایپا بتواند در دقایق پایانی دو گل به سپاهان بزند.

بهروان در پاسخ به این پرسش که چرا شما به مسئولان تراکتورسازی چنین مطلبی را نگفتید؟، تاکید کرد: از نتیجه بازی سپاهان اطلاع داشتیم چون مدام با نماینده سازمان لیگ در اصفهان در ارتباط بودیم ولی کسی از ما سئوال نکرد!

وی خاطرنشان کرد: حتی بعد از پایان بازی از بلندگوی ورزشگاه اعلام کردند که هواداران آرامش خود را حفظ کرده و خود را برای جشن قهرمانی آماده کنند! واقعا از اینکه این اتفاق برای هواداران تراکتورسازی رخ داده، ناراحتیم. واقعا زشت است که با احساسات مردم بازی شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان گفت: تمام خستگی به تن مان ماند. سازمان لیگ تمام تلاشش را انجام داد ولی در نهایت این اتفاقات رخ داد. من قول شرف می‌دهم که سازمان لیگ مسبب این اتفاق نبود و اصلا از این فکرها نداریم. برای ما فرقی ندارد کدام تیم قهرمان شود.

کد خبر : ۲۷۷۵۷۴