خبرگزاری کار ایران

درحال بررسی اهلیت خریداران هستیم؛

سبحانی: برنده مزایده پرسپولیس امروز معرفی می‌شود/ابهام در وضعیت استقلال

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۳۸۵

مشاور سازمان خصوصی‌سازی با اعلام اینکه بررسی اهلیت متقاضیان خرید سهام باشگاه‌های سرخابی‌‌ها هنوز نهایی نشده، گفت: مزایده باشگاه پرسپولیس برنده دارد ولی وضعیت استقلال هنوز مشخص نیست.

سید جعفر سبحانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه اسامی برندگان مزایده چهارم سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس ساعت 2 بعداز ظهر امروز اعلام خواهد شد، تصریح کرد: هنوز نتایج بررسی ها نهایی نشده است.

مشاور سازمان خصوصی سازی در پاسخ به این سئوال که آیا وضعیت اهلیت متقاضیان خرید مشخص شده است، افزود: نتایج بررسی و تائید اهلیت ها تا ظهر امروز دوشنبه به اتمام می‌رسد و نتایج ان در نشست خبری اعلام عمومی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا هر دو باشگاه برنده مزایده دارند، یا خیر، عنوان کرد: به احتمال بسیار زیاد باشگاه پرسپولیس برنده دارد، اما هنوز وضعیت اینکه آیا باشگاه استقلال هم برنده مزایده دارد یا خیر مشخص نشده است.

لازم به یادآوری است چهارمین مزایده استقلال و پر سپولیس سه‌شنبه هفته گذشته 29 اردیبهشت ماه در سازمان خصوصی سازی برگزار شد. در این مزایده 3 پیشنهاد برای خرید پر سپولیس و یک پیشنهاد برای خرید استقلال به دست سازمان خصوصی سازی رسیده است.

شرکت سرمایه گذاری سمند از زیر مجموعه های ایران خودرو نیز برای‌خرید باشگاه استقلال پیشنهاد داده است. پیشنهاد این شرکت 290 میلیارد و پانصد میلیون تومان اعلام شده است.

همچنین شرکت استیل آذین ایرانیان، شرکت سرمایه گذاری نیوان (از زیرمجموعه های سایپا) و همچنین بهنام پیشروی کیش برای خرید پرسپولیس پیشنهاد داده است.

نیوان ابتکار برای خرید سرخ ها مانند سمند پیشنهادی 290 میلیاردی ارائه کرده است.

329 میلیارد و 888 میلیون و 999 هزار و 888 ریال نیز رقم پیشنهادی بهنام پیشروی کیش برای خرید پرسپولیس است.

استیل آذین ایرانیان هم با پیشنهاد 336 میلیارد و 666 میلیون و 666 هزار و 666 تومان وارد مزایده چهارم خرید باشگاه پرسپولیس شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز