خبرگزاری کار ایران

شاید تکلیف سرخابی‌ها امروز مشخص شود؛

سرنوشت‌ استقلال و پرسپولیس در انتظار رأی 3 وزیر /اعلام عمومی نتیجه مزایده‌ تا فردا

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۸۶۰

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی از اعلام نتیجه نهایی مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ظرف 24 ساعت آینده خبر داد.

جعفر سبحانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: سازمان خصوصی سازی همچنان در انتظار اعلام نظر 3 وزیر دادگستری ، اقتصاد و دارایی و ورزش و جوانان برای اهلیت شرکت کنندگان در مزایده است و احتمالا تا آخر وقت اداری امروز شنبه و به احتمال قریب به یقین تا فردا نتیجه نهایی مزایده اعلام خواهد شد.

سبحانی تصریح کرد: هیات واگذاری تصمیم گیرنده نهایی درباره واگذاری سرخابی ها تلقی می شود و درصدد هستیم برای رفع هرگونه شائبه برنده نهایی مزایده دو باشگاه را فردا یکشنبه در نشستی خبری اعلام عمومی کنیم.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد قطعی بودن یکی از شرکت های خودروسازی در مزایده سرخابی ها تصریح کرد: با توجه به اینکه شرکت سمند تنها متقاضی خرید باشگاه استقلال است این موضوع از این جهت مطرح شده ولی آنچه مشخص است هیات واگذاری و اهلیت خریداران در این زمینه تعیین کننده خواهد بود.

وی در مورد وضعیت حسین هدایتی و مشکلات بدهی او به سیستم بانکی گفت: وی قطعا مشکلات قبلی اش را حل  کرده که توانسته در مزایده چهارم شرکت کند و این موضوع را خودشان هم اذعان دارند.

لازم به یادآوری است چهارمین مزایده استقلال و پر سپولیس سه شنبه هفته گذشته 29 اردیبهشت ماه در سازمان خصوصی سازی برگزار شد. در این مزایده 3 پیشنهاد برای خرید پر سپولیس و یک پیشنهاد برای خرید استقلال به دست سازمان خصوصی سازی رسیده است.

شرکت سرمایه گذاری سمند از زیر مجموعه های ایران خودرو نیز برای‌خرید باشگاه استقلال پیشنهاد داده است. پیشنهاد این شرکت 290 میلیارد و پانصد میلیون تومان اعلام شده است.

همچنین شرکت استیل آذین ایرانیان، شرکت سرمایه گذاری نیوان (از زیرمجموعه های سایپا) و همچنین بهنام پیشروی کیش برای خرید پرسپولیس پیشنهاد داده است.

نیوان ابتکار برای خرید سرخ ها مانند سمند پیشنهادی 290 میلیاردی ارائه کرده است.

329 میلیارد و 888 میلیون و 999 هزار و 888 ریال نیز رقم پیشنهادی بهنام پیشروی کیش برای خرید پرسپولیس است.

استیل آذین ایرانیان هم با پیشنهاد 336 میلیارد و 666 میلیون و 666 هزار و 666 تومان وارد مزایده چهارم خرید باشگاه پرسپولیس شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز