خبرگزاری کار ایران

در حاشیه مراسم واگذاری سرخابی‌ها؛

عابدینی: امیدوارم نقش وزیر ورزش در شورای‌خصوصی‌سازی کمرنگ باشد/ گودرزی با ماهیت‌فوتبال مشکل دارد!

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۱۸۸

نماینده شرکت استیل‌آذین اظهار امیدواری کرد نقش وزیر ورزش در تایید اهلیت خریداران سرخابی‌ها کمرنگ باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر عابدینی در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: امیدوارم در شورای 3 نفره خصوصی‌سازی نقش وزیر ورزش کمرنگ باشد چراکه وی دیدگاه‌هایی دارد که با ماهیت فوتبال مشکل دارد.

وی ادامه داد: شما ببینید سال گذشته با اقداماتی که انجام دادند، چه بلایی سر دو تیم پر طرفدار پایتخت آوردند!

عابدینی در پاسخ به این سوال که چقدر خوش‌بین هستید استیل‌آذین برنده نهایی مزایده شود، گفت: من به این موضوع خوش‌بین هستم و حتی اثرات برنده شدن استیل‌آذین در این مزایده را در بازی امشب پرسپولیس مقابل الهلال هم خواهید دید. شما به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس زنگ بزنید و ببینید چه روحیه‌ای گرفته‌اند که استیل‌آذین بالاترین رقم را پیشنهاد داده است.

نماینده شرکت استیل‌آذین ایرانیان همچنین متذکر شد: بدون شک هواداران تیم هم با شنیدن خبر برنده شدن ما امشب ورزشگاه آزادی را پر خواهند کرد و پرسپولیس هم بهتر بازی می کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا درخواست کردید پاکت استیل‌آذین زودتر از بهنام پیشرو باز شود، افزود: در مزایده قبلی پاکت ما زودتر باز شده بود و این بار درخواست کردیم پاکت ما دیرتر باز شود و مورد خاصی نبود.

عابدینی در پایان درباره حرف و حدیث‌ها درباره بدهی‌های شرکت استیل‌آذین نیز گفت: مطمئن باشید شرکت هیچ‌بدهی ندارد و قطعا اهلیت ما در شورای 3 نفره خصوصی‌سازی تایید خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز