خبرگزاری کار ایران

نمی‌توانیم مهرام را با فاصله شکست دهیم

شاهین‌طبع: بازی فردا شرایط متفاوتی دارد/ تمرکزم روی دانشگاه است و به تیم ملی فکر نمی‌کنم

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۳۳۹

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد معتقد است بازی فردای این تیم برابر مهرام شرایط متفاوتی با بازی امروز دارد.

به گزارش ایلنا مهران شاهین‌طبع در پایان دیدار تیم‌های بسکتبال دانشگاه ‌آزاد اسلامی و مهرام گفت: مهرام تیمی نیست که ما بتوانیم با فاصله شکست‌اش دهیم. روزهایی است که ما پیش می‌افتیم و روزهایی هم هست که عقب می‌افتیم. مهرام تیم بسیار خوبی است و فاصله گرفتن از این تیم شرایط خاصی دارد. انشاالله بتوانیم در بازی‌های بعد هم خوب بازی کنیم.

شاهین‌طبع با اشاره به داوری این دیدار افزود: زمانی داور سوتی زد و ما هم عکس‌العمل نشان دادیم اما در مجموع این کوبل داوری، داوران بی‌نظیری هستند.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در پاسخ به این پرسش که چرا در این دیدار شاگردان شما پرتاب‌های آزاد متعددی را از دست دادند؟‌ توضیح داد:‌ به دلیل فشار زیادی که زمان دفاع روی تیم ماست، بچه‌ها تمرکزشان را در حمله از دست می‌دهند.

وی درباره بازی فردای تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد و مهرام گفت: بازی بسیار سختی است. مهرام سعی می‌کند در بازی فردا سازمان‌ پیدا کند. فکر می‌کنم شرایط بازی فردا به صورت دیگری است.

شاهین‌طبع در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است از شما در کادر فنی تیم ملی استفاده شود؟ اظهار کرد: تمرکز من روی دانشگاه آزاد است و به تیم ملی فکر نمی‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز