خبرگزاری کار ایران

اعتقادی به برانکو ندارم

ابراهیمی: تماشاگران پرسپولیسی‌ها را ذوق‌زده کرده‌اند/نیمه‌اول گل نخوریم الهلال ناامید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۹۱۴۲

مربی سابق پرسپولیس گفت: حمایت تماشاگران باعث شد بازیکنان پرسپولیس در آسیا ذوق زده شوند.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا خوب نتیجه گرفته و واقعیت این است بازیکنان تیم با حمایت تماشاگران ذوق زده شده‌اند و انگیزه آنها بالا رفته و تا الان بد نبوده‌اند و نسبت به لیگ برتر بهتر بازی کرده‌اند.

وی درباره بازی برگشت پرسپولیس و الهلال عربستان گفت: پرسپولیس در تهران یک بر صفر برده و در عربستان باید دقت کنند. پرسپولیس در میانه میدان ضعف دارد و باید در وسط زمین بهتر عمل کنند. اگر بتوانند در نیمه‌اول گل نخورند یک حالت یاس و ناامیدی به الهلال دست می‌دهد و تاکتیک‌های مربی‌شان را فراموش می‌کنند. مدافعان‌پرسپولیس نباید باز بازی کنند و باید یکدیگر را پوشش دهند تا موفق شوند.

وی درباره عملکرد برانکو در پرسپولیس گفت: اعتقادی به برانکو ندارم. او در تیم ملی ایران بهترین ستاره‌ها را در اختیار داشت و شق‌القمر نکرد. برانکو تا حالا کاری نکرده و هر چه بوده غیرت و سیستم و تاکتیک ایرانی بوده و با همین چیزها جلو رفته است.

ابراهیمی در پایان گفت: شانس صعود پرسپولیس از این مرحله 50-50  است. بازی برگشت برای تیم خیلی مهم است و اگر در نیمه‌اول و 15 دقیقه اول نیمه‌دوم گل نخورند می‌توانند از این بازی سربلند بیرون بیایند و به مرحله بعد صعود کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز