خبرگزاری کار ایران

آمدن کرانچار چیز عجیب‌و‌غریبی نیست؛

ابراهیمی: پرسپولیس باید در دربی غافلگیرکننده باشد / درخشان می‌تواند طلسم قلعه‌نویی را بشکند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۳۹۳

در باشگاهی که علی پروین ۶ ماه مدیرعامل می‌شود و بعد رحیمی را می‌آورند و سر آخر هم سیاسی که تا ۶ ماه پیش هیچ‌کس او را نمی‌شناخت همه‌کاره تیم می‌شود، آمدن کرانچار زیاد عجیب و قریب نیست.

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازی‌های دربی شرایط خاص خودش را دارد و با هیچ مسابقه دیگری قابل مقایسه نیست، گفت: پرسپولیس در این بازی باید غافلگیر کننده بازی کند.

ناصر ابراهیمی که در غرفه خبرگزاری ایلنا در بیستمین نمایشگاه مطبوعات حضور یافته بود در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: دربی حال و هوای مخصوص به خودش را دارد و به دلیل توجه تماشاگران و هواداران یک مسابقه ویِژه است که همه چیز در همان ۹۰ دقیقه بازی رقم می خورد و مسائل قبل از مسابقه روی آن تاثیری ندارد.

ابراهیمی افزود: حتی همان روزهایی که استقلالی‌ها شعار " پرویز سوبله - چوبله " سر می‌دادند دیدید ایمون زاید ۳ بار دروازه استقلال را باز کرد و نتیجه‌ای باورنکردنی را رقم زد. پس این بازی تحت تاثیر مسائل روحی و روانی است و تیمی که از این نظر بهتر باشد برنده می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال پرسپولیس مجموعه ای از مشکلات مدیریتی و فنی رنج می‌برد، گفت: با تمامی این مشکلات تماشاگر از پرسپولیس انتظار دارد و نمی‌خواهد تیمش به استقلال ببازد.

مربی‌پرسپولیس ادامه داد: این درست که پرسپولیس‌هافبک ندارد یا در خط حمله بازیکنانش گلزن نیستند، ولی بازی‌ دربی شرایط متفاوتی دارد و خیلی از بازی‌ها بوده که تیم‌های‌ضعیف‌تر برنده شدند و این بازی هم می‌تواند چنین‌سرنوشتی پیدا کند.

ابراهیمی با بیان اینکه زمان ما هم به بازیکنان می‌گفتیم هر بازی را می‌بازید ببازید ولی دربی را نباید ببازید، گفت: این جمله حرف کادر فنی هر دو تیم است و شاید به همین دلیل هم باشد بیشتر بازی‌های دربی مساوی تمام شده است.

وی با بیان اینکه امروز دیگر تعصب و غیرت به پیراهن در فوتبال ما کمرنگ شده و همه بازیکنان دنبال پول هستند، گفت: قبلا پرسپولیس با کلمه تعصب مترادف بود، ولی امروز باید بگوئیم پرسپولیس بی‌تفاوت، چون بازیکن دیگر مثل سابق خودش را فدای تیم و باشگاه نمی‌کند و تنها می‌خواهد فصل تمام شود و پولش را بگیرد.

مربی سابق پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که اگر پرسپولیس نتیجه دربی را واگذار کند، کادر فنی پرسپولیس باز هم باید دستخوش تغییر شود، گفت: به هر حال پرسپولیس امسال آن‌قدر تغییر و تحول داشته که تماشاگر به آن عادت کرده است. البته اگر درخشان در این بازی نتیجه نگیرد تماشاگران عکس‌العمل نشان می‌دهند و ادامه کار برای او سخت می‌شود.

ابراهیمی یادآور شد: درخشان تا به حال تنها یک باخت و آن هم مقابل سپاهان داشته، ولی باخت به استقلال برای تماشاگران قابل‌تحمل نخواهد بود. همان‌طور که اگر درخشان این بازی را ببرد و رکورد قلعه‌نویی را بشکند به مربی محبوب پرسپولیس تبدیل می‌شود.

وی در مورد مطرح شدن نام کرانچار برای جایگزینی درخشان گفت: در باشگاهی که علی پروین ۶ ماه مدیرعامل می‌شود و بعد رحیمی را می‌آورند و سر آخر هم سیاسی که تا ۶ ماه پیش هیچ‌کس او را نمی‌شناخت همه‌کاره تیم می‌شود، آمدن کرانچار زیاد عجیب و قریب نیست.

وی در پایان در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی ۷۹ گفت: بازی سختی است و نمی‌شود نتیجه را پیش‌بینی کرد، ولی به عنوان یک پرسپولیسی امیدوارم نتیجه بازی به نفع پرسپولیس تمام شود و هواداران حداقل از این برد روحیه تازه‌ای بگیرند و نتایج نیم فصل اول را فراموش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز