خبرگزاری کار ایران

نباید به حرف‌های مربی کره توجه کنیم؛

ابراهیمی: بازیکنان ایران به لحاظ کیفی بهتر از کره‌ای‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۷۷

تفاقات فوتبال زیاد است و ممکن است ازبکستان 5 یا 6 گل به قطر بزند یا ما به کره جنوبی ببازیم یا آنها را ببریم. الان ما یک مساوی از کره می خواهیم اما تیم ما به لحاظ روحی در شرایط خاصی است.

مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی در بازی های قبل نباید امتیازی داد تا مقتدرانه به جام جهانی صعود می کرد.

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تیم ملی نباید در بازی های گذشته امتیاز می داد تا مقتدرانه به جام جهانی صعود می کردیم اما الان کار به جای حساس رسیده، چون ما، کره جنوبی و ازبکستان می خواهیم مستقیم به جام جهانی صعود کنیم.

وی افزود: اتفاقات فوتبال زیاد است و ممکن است ازبکستان 5 یا 6 گل به قطر بزند یا ما به کره جنوبی ببازیم یا آنها را ببریم. الان ما یک مساوی از کره می خواهیم اما تیم ما به لحاظ روحی در شرایط خاصی است چون 2 تا برد پشت سرهم داشته و از نظر روحی در اوج هستیم و در این وضعیت همه چیز به مربی تیم بستگی دارد. هدف ما باید در خانه کره جنوبی اول گل نخوردن باشد، نه اینکه دفاع کنیم بلکه طوری کار کنیم که گل نخوریم. ما از نظر نفرات جلوتر از کره جنوبی هستیم.

ابراهیمی در پایان در مورد اظهارات سرمربی کره جنوبی در مورد ایرانی ها گفت: سرمربی کره جنوبی چیزی گفته اما این مساله نباید استرس روی بجه های ما وارد کند. الان همه چیز پای مربی است و باید شرایطی را به وجود بیاورد که بچه ها بدون توجه به این حرف ها و مسائل، بازی خودشان را انجام بدهیم. کره جنوبی یک تیم سرعتی است و اگر تمرکز نداشته باشیم، به مشکل می خوریم پس این حرف ها نباید تمرکز بچه های ما را به هم بریزد. اگر مرکز زمین را از کره جنوبی بگیریم، راحت به جام جهانی می رویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز