خبرگزاری کار ایران

جودوی قهرمانی آسیا-کویت؛

جودوی تیمی ایران به دیدار رده‌بندی رسید/ کره یا ژاپن، حریف احتمالی شاگردان زارعیان

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۳۶۶

ملی‌پوشان جودوی ایران با برتری قاطعانه مقابل عربستان به دیدار رده‌بندی رقابت‌های قهرمانی آسیا رسیدند.

به گزارش ایلنا، در ادامه بیست و دومین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا که از چهارشنبه در ورزشگاه القادسیه کویت آغاز شد، امروز در بخش تیمی ملی پوشان جودوی ایران موفق شدند به دیدار رده‌بندی برسند.

جودوکاران ایران که در دیدار نخست خود کویت میزبان را 5 بر صفر از پیش رو برداشته بودند در دومین دیدار به مصاف ازبکستان رفتند که در این دیدار با نتیجه نزدیک 3 بر 2 شکست را پذیرا شدند تا به دیدار رده‌بندی برسند.

محمد بریمانلو نخستین مبارز ایران بود که در وزن منهای 66 کیلوگرم رودرروی رشید سوبیروف قرار گرفت و با ضربه فنی مغلوب حریفی شد که عنوان قهرمانی جهان را یدک می‌کشید.

وحید بنا دومین نماینده ایران بود که در وزن منهای 73 کیلوگرم روی تاتامی رفت و موفق شد با امتیاز وازاری حریف ازبک را از پیش رو بردارد تا بازی را به تساوی بکشد.

سعید ملایی سومین مبارز ایران بود که در وزن منهای 81 کیلوگرم روی تاتامی آمد ولی مقابل امام‌اف نتوانست خودی نشان دهد و با امتیاز یکو نتیجه را واگذار کرد تا بازی 2 بر یک به سود ازبک‌ها شود.

در ادامه امیر قاسمی‌نژاد در وزن منهای 90 کیلوگرم روی تاتامی رفت که موفق شد دومین پیروزی را برای جودوی ایران مقابل ازبک‌ها ثبت کند تا حاصل تلاش دو تیم تساوی 2 بر 2 شود.

جواد محجوب آخرین مبارز ایران بود که در وزن منهای 100 کیلوگرم روی تاتامی رفت و در حالی که عبدالله تنگریف قهرمان ازبک‌ها را پیش رو داشت مقابل این رقیب نامدار خود کاری از پیش نبرد و شکست را پذیرا شد تا نتیجه بازی 3 بر 2 به سود ازبک‌ها شود و برنده این بازی لقب بگیرند.

ملی‌پوشان در ادامه در گروه بازنده‌ها به مصاف عربستان رفتند و در یک بازی کاملا برتر موفق شدند 5 بر صفر به برتری برسند و راهی دیدار رده بندی شوند.

حریف تیم ملی در دیدار رده بندی برنده دیدار  ژاپن با کره‌جنوبی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز