خبرگزاری کار ایران

جودوی قهرمانی آسیا-کویت؛

شکست قابل پیش‌بینی سبک وزن‌ها/3جودوکار ایران فردا به میدان می‌روند

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۰۹۹

دومین نماینده سبک‌وزن تیم ملی جودوی ایران، وداع زودهنگامی با مسابقات قهرمانی آسیا در کویت داشت.

به گزارش ایلنا، بیست و دومین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور 212 جودوکار از 31 کشور در سالن باشگاه القادسیه کویت آغاز شد.

دراین رقابت‌ها، مهدی فتحی‌پور در وزن منهای 73کیلوگرم در دومین مسابقه خود برابر نماینده کره‌جنوبی شکست خورد و حذف شد. وی در نخستین دیدار خود سلمان یونس از اردن را با امتیاز ایپون از پیش روی برداشته بود.

محمد محمدی بریمانلو در وزن منهای 66 کیلوگرم، پیش از این با قبول شکست برابر حریف عراقی، با ادامه رقابت‌ها وداع کرد. با این وضعیت سبک‌وزن‌های تیم ملی جودوی ایران مطابق انتظار به موفقیتی دست پیدا نکردند.

فردا پنجشنبه، سعید ملایی در منهای 81 کیلوگرم دور اول جودوکاری از چین‌تایپه را پیش روی دارد و در ادامه به مصاف نماینده چین خواهد رفت. در این وزن هم 21 جودوکار حضور دارند.

در وزن منهای 90کیلوگرم، محمد جمالی در میان 18 جودوکار دور اول نماینده هند را روبروی خود می‌بیند و سپس با برنده مبارزه جودوکاران ژاپن و قطر پیکار می‌کند.

جواد محجوب جودوکار وزن منهای 100 کیلوگرم کشورمان دور نخست نماینده سریلانکا را پیش‌رو دارد و در ادامه به مصاف برنده مبارزه قرقیزستان و چین‌تایپه خواهد رفت.

رقابت‌های بخش تیمی نیز روز جمعه برگزار می‌شود که طبق اعلام مسئولان برگزاری، قرعه‌کشی آن پنجشنبه انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز