خبرگزاری کار ایران

رکوردگیری از ورزشکاران در تهران و رشت؛

مهاجرشجاعی: بهترین‌های دوومیدانی به چین اعزام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۴۷۳

مشاور اجرایی فدراسیون دوومیدانی می‌گوید بهترین های این رشته ورزشی به مسابقات قهرمانی آسیا در چین اعزام می‌شوند.

به گزارش ایلنا، احسان مهاجر شجاعی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: اردوی تیم ملی در تهران آغاز شده و ورزشکاران تمرینات خود را در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب ادامه می دهند. در همین چند روز تلاش کردیم شرایط خوبی را برای ورزشکاران ایجاد کنیم تا آنها به دور از دغدغه هایی که همیشه داشتند، به تمرینات خود در اردوی تیم ملی ادامه دهند.

وی افزود: تلاش فدراسیون دوومیدانی این است که پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا، از تمامی مدعیان حضور در تیم ملی رکوردگیری به عمل آورد و تنها به رکوردهای ثبت شده در مسابقات آغاز فصل اکتفا نشود. بر همین اساس تلاش داریم این رکوردگیری را در یکی از روزهای سی و یکم اردیبهشت ماه یا اول خردادماه برگزار کنیم.

مشاور اجرایی فدراسیون دوومیدانی خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی های به عمل آمده، احتمالا رکوردگیری از ورزشکاران "دوها" و "پرش ها" در شهر رشت انجام می شود و  ورزشکاران "پرتابی" نیز در مجموعه آفتاب انقلاب رکوردگیری خواهند داشت.

مهاجرشجاعی در خصوص اسامی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا نیز عنوان داشت: تا زمانی که رکوردگیری انجام نشود، نمی توان در خصوص نفرات نهایی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا صحبت کرد. تلاش طباطبایی سرپرست فدراسیون و تمام دست‌اندرکاران فدراسیون دوومیدانی این است که بهترین های این رشته ورزشی به مسابقات قهرمانی آسیا در چین اعزام شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز