خبرگزاری کار ایران

دوومیدانی قهرمانی نوجوانان آسیا-قطر؛

قادری رکورد ایران را زد و چهارم شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۸۴۰

دوومیدانی کار نوجوان ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، موفق به رکورد شکنی شد. امروز هم در دومین روز رقابت ها دو نماینده ایرانی با رقبای خود به رقابت می پردازند.

به گزارش ایلنا، در نخستین روز مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، اسماعیل قادری موفق به شکستن رکورد ایران در مسابقات دو هزار متر با مانع شد. قادری در این مسابقات موفق شد رکورد ایران را بیش از ۵ ثانیه ارتقا دهد اما با این حال به عنوانی بهتر از چهارمی دست نیافت.

در پایان مسابقات دو هزار متر با مانع ، مهند خمیس از قطر با رکورد ۰۵:۵۴:۳۴ به مدال طلا رسید. پس از وی دوومیدانی کار چینی با رکورد ۰۵:۵۶:۹۹ به مدال نقره دست یافت و مدال برنز نیز به دوومیدانی کار ویتنام با رکورد ۰۶:۰۰:۵۹ رسید.

قادری در مسابقات موفق به ثبت رکورد ۰۶:۱۰:۷۰ شد. پیش از این رکورد دو هزار متر با مانع در دستان شاهین یزدان با زمان ۰۶:۱۵:۵۴ بود. این رکورد در شهریور ماه سال ۱۳۹۰ به ثبت رسیده بود. دیگر دوومیدانی کار ایران در روز نخست مسابقات، پوریا صفری در پرتاب وزنه بود که نتوانست به فینال رقابت ها راه پیدا کند. 

پوریا صفری نیز در این مسابقات وزنه خود را ۱۵ متر و ۱۵ سانتی متر پرتاب کرد.

روز دوم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا نیز امروز در دوحه قطر ادامه خواهد یافت و در این روز دو ورزشکار ایرانی به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت.

امروز از ساعت 18:30 به وقت قطر، محمدرضا فریدی در مرحله نیمه نهایی دوی 400 متر به مصاف رقیبان خود خواهد رفت. در فینال پرتاب چکش نیز امینه کشیری از ساعت 19:15 به وقت قطر، به رقابت با حریفان خود خواهد پرداخت.

فینال مسابقات دوی 800 متر نیز امروز از ساعت 19:15 به وقت قطر برگزار خواهد شد و در صورت صلاحدید کادرفنی محمد باقری به رقابت خواهد پرداخت.

مسابقات دوومیدانی نوجوانان آسیا در کشور قطر از روز گذشته آغاز شده و تا دوشنبه نیز ادامه خواهد داشت. 

حامد صلاحی (پرتاب چکش) ، محمود منصوری (برتاب دیسک) ، اسماعیل قادری (۲هزارمتر با مانع) ، محمد باقری (۲ هزار متر با مانع ، دوی ۱۵۰۰ متر)، پوریا جعفری (پرتاب وزنه)، سجاد زارع (پرتاب دیسک)، اسماعیل رومی (پرتاب وزنه)، محمد فریدی (۴۰۰ متر) هشت نوجوان پسر به اتفاق امینه کشیری (پرتاب چکش) نمایندگان کشورمان در این رقابتها هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز