خبرگزاری کار ایران

امیدوارم اردوهای متمرکز زودتر آغاز شود

تفتیان: کسب ورودی المپیک دور از دسترس نیست/برای بهبود رکوردها باید محل برگزاری مسابقات تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۸۰۱

رکورد دار دوی 100 متر ضمن ابراز رضایت از سطح رقابت های آغاز فصل دوومیدانی گفت: با توجه به زمانی که در این مسابقات ثبت کردم، کسب ورودی المپیک دور از دسترس نیست.

به گزارش ایلنا، حسن تفتیان ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: مسابقات آغاز فصل به خوبی برگزار شد و تنها مشکل ما در این رقابت ها وزش باد و امکانات ورزشگاه آفتاب انقلاب بود. از دید من  آفتاب انقلاب ورزشگاه خوبی است اما برای بهبود رکورد ها باید محل برگزاری مسابقات تغییر کند.

وی با توجه به ثبت زمان 10 ثانیه و 43 صدم ثانیه اذعان داشت: می توانستم زمانی بهتر از این را ثبت کنم اما با توجه به این که سرعت وزش باد منفی سه در ثانیه بود کار را برای ورزشکاران سخت می کرد.

قهرمان دو 100 متر افزود: البته در این مسابقات در اوج آمادگی قرار نداشتم و سعی کردم طوری برنامه ریزی کنم که برای رقابت های قهرمانی آسیا در اوج آمادگی قرار بگیرم.

تفتیان در خصوص نوع تمرینات و هدفگذاری خود اذعان داشت:  در حال حاضر هدف کوتاه مدت ام حضوری پررنگ در رقابت های قهرمانی آسیا در چین است، اما امیدوارم بتوانم با حضور در رقابت های تدارکاتی آینده رکورد ورودی المپیک را کسب کنم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر به تنهایی تمرین می کنم. فدراسیون دوومیدانی ماه های سختی را پشت سر گذاشت اما امیدوارم با مشخص شدن سرپرست هر چه زودتر اردوهای متمرکز آغاز شود، تا بتوانیم در شرایطی مناسب تمرینات آماده سازی را پیگیری کنیم.

لازم به یادآوری است حسن تفتیان رکورددار دوی 100 متر ایران، موفق شد در رقابت های آلماتی قزاقستان با 10 ثانیه و 15 صد ثانیه از خط پایان عبور کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز