خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون ورزش مجلس مطرح کرد؛

تفکیک وزارت‌ورزش از جوانان باید کارشناسی باشد/ جداسازی باعث فرار از مسئولیت نشود

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۴۲۴

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه ادغام دو سازمان جوانان و تربیت بدنی بدون کارشناسی انجام شد، گفت: نباید تفکیک این دو بخش از وزارتخانه نیز به همان سرعت و بدون کار کارشناسی صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، رحمت الله نوروزی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان تاکنون هیچ اقدام قابل دفاعی در زمینه جوانان انجام نداده است، گفت: جوانان در کشور ما با مشکلات بسیاری در حوزه های اشتغال، ازدواج و سربازی دست و پنجه نرم می کنند و وزارتخانه تاکنون نتوانسته اقدام مثبتی برای حل این مشکلات داشته باشد.

نماینده مردم علی آباد کتول در ادامه، ادغام دو سازمان تربیت بدنی و جوانان در سال های گذشته را را بدون انجام کارهای کارشناسی دانست و گفت: اکنون شاهد مشکلاتی هستیم که به علت عدم کار کارشناسی و عجله در ادغام دو سازمان دچارش شده ایم.

وی در ادامه گفتگو با خانه ملت به تصمیم وزارت ورزش مبنی بر جداسازی حوزه جوانان از حوزه ورزش اشاره و مطرح کرد: حال که موضوع جوانان را با ورزش یکی کرده اند و نمی توانند از پس مسائل آن برآیند، نباید با مطرح کردن طرح جداسازی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.

نوروزی در ادامه به وظیفه شورای عالی جوانان اشاره و اظهار داشت: این شورا که به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شده است خروجی چندانی در سال 93 نداشت در حالی که اگر فعالیت های این شورا قوی تر و گسترده تر بود دیگر نیازی به طرح تفکیک وزارتخانه نداشتیم.

وی ادامه داد: با این حال به طور کلی اعتقادی به سازمان بندی ها ندارم چرا که با این شیوه مشکلی از جوانان حل نمی شود و نکته ای که در این زمینه لازم است مورد توجه قرار گیرد، برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در وزارت ورزش و جوانان برای حوزه جوانان است که حتی نیاز چندانی به بودجه هنگفت هم ندارد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جوانان بیشترین جمعیت کشور را به خود اختصاص داده اند و بیشترین مشکلات را نیز دارند لذا نباید اولویت وزارت ورزش و جوانان از حوزه جوانان صرفا به حوزه ورزش مخصوصا فوتبال معطوف شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز