خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون‌ورزش مجلس خبر داد؛

تدوین آئین‌نامه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها/ نظر مراجع باید تامین شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۰۳۶

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: حضور زنان در ورزشگاه ها طبق آئین نامه ای که در حال تدوین است در صورت تأمین نظر علما و مراجع مثبت ارزیابی می شود.

به گزارش ایلنا، رحمت الله نوروزی با اشاره به آئین نامه ای که با همکاری وزارتخانه های ورزش و کشور جهت حضور بانوان در ورزشگاه ها در حال تدوین است، گفت: معتقدیم در صورتی که مفاد این آئین نامه نظر علما و مراجع را تأمین کند، حضور بانوان در ورزشگاه ها برای تماشای مسابقات آقایان می تواند مثبت باشد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس در باره چرایی حضور زنان در ورزشگاه ها جهت تماشای مسابقات، خاطرنشان کرد: از طرفی گاهی که مسابقات در سطوح بین المللی است، زنان طرفدار تیم های خارجی اجازه حضور در باشگاه ها را خواهند یافت.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر زنان ورزشکار ایرانی با حضور در ورزشگاه و تماشای بازی آقایان از نزدیک می توانند با فنون بازی آشنایی بیشتری پیدا کنند.

نوروزی در ادامه به حفظ شئونات اسلامی و دقت نظر مسئولان به مسائل اسلامی در تدوین این آئین نامه تأکید کرد و ادامه داد: نگاهی که اسلام به آزادی زن و مرد دارد کامل ترین و پویاترین نگاه است لذا لازم است برای تدوین این آیین نامه تمامی جوانب آن به لحاظ ابعاد اسلامی بررسی شود.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه تاکنون هیچ دینی مثل اسلام نگاه جامعی به حضور زن در جامعه نداشته است، گفت: مسئولان تدوین آئین نامه حضور زنان در ورزشگاه ها باید نگاه مقام معظم رهبری و همچنین وصیتنامه سیاسی-الهی حضرت امام(ره) را مد نظر تصمیمات خود قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز