خبرگزاری کار ایران

با تاکید بر بازنگری قرارداد مربیان‌خارجی‌ مطرح شد؛

انتقاد عضو فراکسیون‌ورزش از فقدان مقررات در تعیین مالیات کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۵۳۰

عضو فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از عدم وجود مقررات در تعیین مالیات سرمربی پرتغالی تیم ملی گفت: لازم است مقررات وزارتخانه درباره نحوه انعقاد قراردادها مخصوصا با افراد خارجی بازبینی شود.

به گزارش ایلنا، رحمت الله نوروزی درباره بدهی مالیاتی کارلوس کی‌روش به مبلغ حدود یک میلیارد تومان که بر عهده فدراسیون فوتبال است، گفت: فدراسیون فوتبال به علت مشکلات عدیده‌مالی از پرداخت مالیات کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران طبق قرارداد، ناتوان بود که منجر به بروز مشکلاتی در این زمینه شد.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس‌تصریح کرد: ما به عنوان یک ایرانی وقتی کالایی از خارج از کشور تهیه می‌کنیم مالیات بر ارزش افزوده آن را نیز خودمان می‌پردازیم، از این رو بهتر بود از ابتدا مالیات سرمربی خارجی تیم ملی فوتبال ایران را نیز به جای فدراسیون فوتبال، خود او تقبل می‌کرد تا اکنون این فدراسیون به علت مسائل مالی به مشکل برنخورد و حواشی درست نشود.

وی در ادامه این کوتاهی را متوجه وزارت‌ورزش دانست و بیان داشت: لازم است مقررات وزارتخانه درباره نحوه‌قراردادها، مخصوصا با افراد خارجی بازبینی شود تا بدین وسیله راه‌های فرعی احتمالی برای قانون‌گریزی باز نشود.

نوروزی در ادامه به دیگر مشکلاتی که ممکن است از این بابت حاصل شود اشاره و مطرح کرد: در جریان روند پرداخت مالیات کی‌روش، سازمان‌های مختلفی اظهارنظر کردند و هر کدام حرفی متفاوت زدند که همه این ها نشان دهنده خلاء مقرراتی است.

عضو فراکسیون ورزش مجلس در پایان با بیان اینکه حتی رقم مالیات سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان تاکنون بارها تغییر کرده، خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف درباره مبلغ و نوع پرداخت مالیات وی در شرایط فعلی به دستور مستقیم وزیر ورزش نیاز دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز