خبرگزاری کار ایران

مدیر تیم‌های ملی بوکس:

کمیته فنی به مربی اوکراینی مشاوره می‌دهد/قهرمانی آسیا برای ما حکم بازی‌های تدارکاتی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۱۴۹

سرمربی سابق تیم ملی بوکس با تاکید بر اینکه کمیته فنی به سرمربی جدید تیم ملی مشاوره میدهد گفت:لیست اردو نشینان تیم ملی بوکس با همفکری کمیته فنی و سرمربی اوکراینی تیم ملی اعلام شده است.

حسین نهرودی در گفت گو با خبرگزاری ایلنا اظهار داشت: مربی اوکراینی تنها 2 روز از نزدیک کار بوکسورهای ایرانی را تماشا کرده و بدون‌تردید در این زمان کم نمی‌توانست شناختی از مشتزنان کشورمان پیدا کند، به همین دلیل ما در انتخاب نفرات حاضر در اردوی تیم‌ملی به او مشاوره دادیم و او هم پیشنهاد ما را قبول کرد.

نهرودی درباره دستیاران سرمربی اوکراینی تیم ملی گفت: کادر فنی قبلی در کنار وینکوف خواهند بود و همایون امیری نیز به این جمع اضافه خواهد شد.

سرمربی‌سابق تیم‌ملی بوکس عنوان کرد: برای شروع، قراردادی 3 ماهه با ولادمیر وینکوف به امضا رساندیم که در صورت رضایت از عملکرد فنی او این قرارداد قابل تمدید خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا 3 ماه زمان کافی برای سنجش یک مربی است، گفت: قطعا یک مربی بوکس برای رسیدن به اهدافش به زمان نیاز دارد و شخصا معتقدم در این مدت نمی توان انتظار زیادی از این مربی داشت.او تازه وارد است و برای اثبات توانایی هایش به زمان بیشتری نیاز دارد.

مدیر تیم های ملی بوکس تصریح کرد:در مدت سه ماهه قرار داد وینیکوف مسابقات قهرمانی آسیا تایلند را پیش رو داریم که می تواند یک مسابقه تدارکاتی خوب برای تیم ملی بوکس کشورمان به حساب بیاید.نتیجه گرفتن در این رقابت ها چندان مهم نیست و معیار اصلی ما عملکرد فنی تیم است.

وی در خصوص تصمیم وینکوف مبنی بر انجام تمرینات پر فشار بدنی در ارتفاعات گفت:از این تصمیم حمایت می کنم. بوکسورهای تیم ملی باید از لحاظ بدنی در فرم ایده آل قرار گیرند تا بتوانند در انجام کارهای تکنیکی که سرمربی از آنها می خواهد موفق باشند.

نهرودی ضمن بیان این مطلب که هدف ما کسب سهمیه المپیک در سه رویداد باقی مانده است، افزود:برای کسب سهمیه المپیک سه فرصت پیش رو داریم.نخستین برنامه مسابقات قهرمانی جهان قطر است و پس از آن در تورنمنت بین قاره ای آسیا و اقیانوسیه چین و قهرمانی جهان باکوی آربایجان شانس کسب سهمیه المپیک داریم که امیدواریم بتوانیم دست پر از این مسابقات بیرون بیاییم.

سرمربی سابق تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که لیست نهایی تیم ملی برای قهرمانی آسیا چه زمانی اعلام  میشود،بیان داشت:ممکن است برخی از غایبین مسابقات انتخابی مانند علی مظاهری که دلیل موجهی برای غیبت در این رقابتها داشتند به اردو تیم ملی اضافه شوند تا پس از کامل شدن اردوی تیم ملی،نفرات منتخب را معرفی کنیم.

وی ادامه داد: لیست نهایی تیم ملی بوکس برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند پس از برگزاری اردو دوم اعلام می شود.

نهرودی در پایان با ضمن بیان این مطلب که کمیته فنی تعامل خوبی با سرمربی تیم ملی دارد تصریح کرد:کمیته فنی تا زمانی که وینکوف شناخت کاملی از بوکس ایران پیدا کند در مورد مسائل مربوط به تیم ملی اظهار نظر می کند.ما در لیست نهایی تیم ملی نیز به وینکوف مشاوره می دهیم ولی تصمیم نهایی با سرمربی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز