خبرگزاری کار ایران

رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری سرخابی‌ها؛

تأیید صلاحیت هدایتی برای خرید پرسپولیس بعد از رفع ابهام‌بانکی/ برای استقلال مشتری پیدا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۰۸۴

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال با اشاره به اینکه نیازی به شیوه‌های فروش غیر از مزایده برای استقلال دیده نمی‌شود، گفت: این بار برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس چند خریدار با شرایط قانونی وجود خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، حسن زمانی با اشاره به تعیین زمان بعدی مزایده سرخآبی ها گفت: تمام افرادی که به هر دلیلی نتوانستند در مزایده قبلی شرکت کنند می توانند با تکمیل موارد ناقص، مجددا در مزایده شرکت کنند.

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال در خصوص مشکلی که باعث رد صلاحیت حسین هدایتی، مالک باشگاه استیل آذین ایرانیان برای خرید پرسپولیس شد، گفت: یک ابهام مالی و بانکی در خصوص شخص حسین هدایتی وجود داشت که در صورت برطرف شدن آن، مشکلی برای حضور در مزایده آتی نخواهد داشت.

زمانی در پاسخ به این سئوال که در صورت عدم ارائه تقاضا برای خرید سهام باشگاه استقلال، این باشگاه چگونه واگذار خواهد شد، گفت: برای مزایده بعدی قطعا یک تا دو خریدار برای باشگاه استقلال اعلام آمادگی خواهند کرد و نیازی به شیوه های فروش غیر از مزایده نیست.

رئیس کارگروه نظارت بر امر واگذاری پرسپولیس و استقلال در گفتگو با خانه ملت با بیان اینکه متقاضی خرید استقلال در حال حاضر در حال برطرف کردن مشکل خود جهت حضور در مزایده بعدی است، خاطرنشان کرد: حتم داریم در مزایده بعدی که 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد سرنوشت سرخآبی ها تعیین شود.

وی در ادامه توضیح داد: این مزایده پس از رد صلاحیت خریدار پرسپولیس و عدم واریز مبلغ مورد نظر از سوی خریدار استقلال به 29 اردیبهشت ماه موکول شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز